رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد

نجات بیش از 1700 مسافر از مرگ حتمی

رئیس سازمان مداد و نجات با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی بیش از 1700 نفر با اقدامات نیروهای امدادی از مرگ حتمی نجات یافته‌اند، گفت: هزار مسافر نیز که در حوادث مصدوم شده‌اند توسط امدادگران به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۹
نجات بیش از 1700 مسافر از مرگ حتمی

به گزارش جام جم آنلاین ، ناصر چرخ‌ساز در رابطه با عملیات امداد و نجات از 25 اسفند تاکنون اظهار داشت: طی این مدت بیش از 2 هزار و 300 ماموریت توسط امدادگران انجام گرفته و 32 هزار مسافر امدادرسانی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 1700 مسافر نیز از مرگ حتمی نجات یافته‌اند، افزود: طی این مدت بیش از هزار مسافر مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده و 12 هزار نفر آنها نیز خدمات سرپایی درمان دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات که در این مدت 215 مورد عملیات رهاسازی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: بیش از 800 مسافر نیز اسکان اضطراری یافته و 18 هزار نفر آنها اسکان موقت نوروزی شده‌اند.

چرخ‌ساز به عملیات امداد و نجات انجام گرفته در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت بیش از 235 عملیات امدادی انجام گرفته و 2 هزار و 700 مسافر امدادرسانی شده‌اند. همچنین 265 نفر از مرگ حتمی نجات یافته‌اند.

وی اضافه کرد: 151 مسافر در شبانه‌روز گذشته به مراکز درمانی منتقل و 760 نفر آنها نیز خدمات سرپایی دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات در پایان گفت: هزار و 300 مسافر نیز طی این مدت اسکان موقت نوروزی یافته آند و خدمات امدادی به حادثه‌دیدگان با آمادگی کامل در حال انجام است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها