شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز به تازگی سیاستی را در پیش گرفته که در آن از سفرهوایی آدمهای چاق جلوگیری می شود.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۲
ممانعت امریکن ایرلاینز از سفر هوایی افراد چاق

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت آرتی، شرکت امریکن ایرلاینز در این برنامه در ابتدا با پیشنهاد پرداخت 200 دلاری سعی بر انصراف داوطلبی مسافران سنگین وزن دارد اما در صورت امتناع آنان،به اجبارسفر آنان را لغو می‌کند.

دکتر نیکازا یک دندانپزشک اهل شیکاگو است که هنگامی که قصد سفر به شهر سالت لیک سیتی را داشت در سالن انتظار ، یک مامور پرواز به وی اعلام کرد که پرواز وی بدین دلیل لغو شده است.البته وی تنها کسی نبوده که از لیست پرواز حذف شد و یکی دیگر از مسافران که از وی کم وزن تر بود هم به همین سرنوشت دچار شد.

وی ادعا کرد که خدمه پرواز با پیشنهاد پرداخت 200 دلار خواستار داوطلب شدن افراد سنگین وزن برای انصراف از پرواز شدند اما هیچ یک حاضر به این امر نشدند.

نیکازا که پیش از خروج اجباری ، این پیشنهاد شرکت هوایی را رد کرده بود در بیان این تجربه تلخش گفت: تمام طول شب از این پیشامد در شوک بودم چرا که تعطیلات آخر هفته را درسالت لیک سیتی را از دست داده بودم و همچنان منتظر عذرخواهی و تماس این شرکت هستم اما تاکنون هیچ خبری از آنان نشده است .

هر چند که تفاوت نیکازا و مرد دیگری که به اجبار از پرواز جا ماند در ظاهرمشخص نبود اما وی می‌گوید وزنش تقریبا 195.5 پوند است.

مترجم : مریم فلاحی / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها