سه مرد میوه‌فروش با کپی کردن اطلاعات کارت بانک مشتریان خود، کارت جعلی ساخته و موجودی حساب آنها را خالی می‌کردند.
کد خبر: ۸۸۳۹۰۳

به گزارش جام‌جم ، سرهنگ حسین رضایی، رئیس پلیس فتای استان یزد در این باره گفت: از چندی پیش شهروندان یزدی با حضور در پلیس فتا از صاحبان یک میوه‌فروشی به اتهام سرقت شکایت کردند. با تحقیق از آنها مشخص شد که این افراد از یک میوه‌فروشی در خیابان سیدگلسرخ شهر یزد که قیمت موز را ارزان‌تر می‌فروخته، خرید کرده‌اند. اما روزهای بعد متوجه کاهش موجودی حساب‌هایشان شده‌اند که با حضور در بانک درمی‌یابند پول‌ها اینترنتی برداشت شده است .

وی اضافه کرد: این در حالی بود که در این مدت فقط کارت خود را در اختیار فروشندگان مغازه میوه‌فروشی قرار داده‌اند و به آنها مظنون هستند. با افزایش شکایت‌ها ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند و به مغازه‌ای که شاکیان نسبت به مغازه‌دار و دو شریکش مشکوک بودند، رفتند که معلوم شد آنها با تحویل مغازه به مالک آنجا به مکان نامعلومی رفته‌اند.

رئیس پلیس فتای استان یزد تصریح کرد: با فرار مغازه‌دار و دو شریکش، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که دو روز پیش ردپای آنها در حوالی استان فارس به دست آمد و هر سه متهم دستگیر شدند. آنها در بازجویی پلیسی به سرقت پول مشتریانشان اعتراف کردند و گفتند مغازه را برای مدت کوتاهی اجاره کرده بودند و زمانی که مشتریان از آنها خرید و با کارت بانکی از دستگاه کارتخوان پول می‌پرداختند، اطلاعات کارت آنها را کپی کرده و بعد کارت‌های مشابه می‌ساختند.

متهمان به این شیوه 30 میلیون تومان از 14 نفر سرقت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها