نرم افزارهای داغ موبایل

بازی در مسیر جنگ

این هفته دنباله یکی از بهترین بازی‌‌های استراتژی تاریخ یعنی XCOM برای PC منتشر می‌‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۶
بازگشت بیگانگان

به گزارش جام جم کلیک،گرچه این مجموعه قدمتی طولانی داشته و طرفدارهای قدیمی زیادی هم دارد.

ولی بدون اغراق می‌‌توان گفت این نسخه بازسازی شده سال 2012 بازی یعنی XCOM: Enemy Unknown بود که بار دیگر نام این مجموعه را بر سر زبان‌‌ها انداخت و با نوآوری‌‌ها و خلاقیت‌‌هایی که در گیم‌ پلی همراه بود، تحولی در سبک بازی‌‌های استراتژی مدرن به وجود آورد.

‌طوری که نشانه ‌های الهام‌ گرفتن از آن در بسیاری از بازی‌‌های هم سبک و هم غیر هم سبکی که بعد از انتشارش منتشر شدند، مشهود است.

XCOM 2 بیست سال پس از نسخه قبلی جریان دارد و داستان از جایی شروع می‌ شود که نیروهای XCOM در نبرد علیه بیگانگان شکست خورده‌‌اند.

گیم‌‌پلی بازی تقریبا مشابه نسخه قبل بوده و شما باید جوخه‌ای از سربازان خود را که حالا در قالب نیروهای مقاومت درآمده‌‌اند به‌مناطق مختلف اعزام و با بیگانگان مبارزه کنید.

سپس با سرمایه و تجهیزاتی که از بیگانگان به دست می‌‌آورید، در بین مراحل مهندسان و دانشمندان خود را به کار بگیرید تا برای شما تجهیزات، سلاح‌ ها و امکانات پیشرفته‌‌تر را تحقیق و توسعه دهند.

سربازهای شما در کلاس ‌های مختلفی طبقه‌‌بندی می‌‌‌شوند که هرکلاس توانایی‌ها و شاخه مهارت‌های مجزایی دارد.

انتظارات از این نسخه از بازی بشدت بالاست و به نظر می‌ رسد بار دیگر می ‌توانیم با یک عنوان استراتژی شاهکار مواجه شویم که می‌‌تواند ساعت‌‌های بیشماری ما را به خود مشغول کند.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها