هشدار دبیرکل حزب الله لبنان به صهیونیستها:

پاسخ ترور سمیر قنطار قطعا داده خواهد شد

به دنبال تایید خبر شهادت «سمیر قنطار» از مبارزان قدیمی وابسته به مقاومت، در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق، مقامات اسرائیلی به ابراز خرسندی از این اتفاق پرداختند.
کد خبر: ۸۶۵۷۷۳
واکنش صهیونیستها به شهادت سمیر قنطار

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، «ایال رئوون» فرمانده سابق فرماندهی مرکزی اسرائیل و نماینده کنونی کنست از حزب «اتحادیه صهیونیست» با استقبال از خبر شهادت سمیر قنطار، خواستار تقدیر از مقامات نظامی، اطلاعاتی و نیروهای هوایی شد.

«یواف گالانت» وزیر مسکن رژیم صهیونیستی نیز به رادیو اسرائیل گفت، بسیار خوب است که شخصی مانند سمیر قنطار بخشی از جهان نباشد.

وی البته این خبر را تایید نکرد که آیا رژیم صهیونیستی حمله هوایی انجام داده است یا خیر.

پس از آنکه برخی منابع محلی در سوریه از وقوع انفجار در شهر دمشق، پایتخت این کشور خبر دادند، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند این انفجار احتمالا در پی حمله هواپیماهای اسرائیلی رخ داده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه بامداد امروز (یکشنبه) به ساختمانی در «جرمانا» واقع در جنوب دمشق حمله کردند ، ساختمانی که سمیر قنطار در آن اقامت داشت.

اعتراض هاشمی به غیبت‌های روحانی

غیبت‌های پیاپی حسن روحانی در جلسات «صبح‌ شنبه» مجمع تشخیص مصلحت نظام سبب اعتراض رئیس مجمع شد و هاشمی‌رفسنجانی تاکید کرد: توقع داریم روحانی به جلسات مجمع بیاید.

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که برای چندمین بار پیاپی در جلسه مجمع تشخیص به ریاست اکبر هاشمی رفسنجانی شرکت نکرده است، صدای اعتراض رئیس مجمع را هم درآورد.

حسن روحانی که به تدوین سیاست‌های برنامه ششم توسعه از سوی مجمع تشخیص معترض بوده، تاکید کرده که تدوین سیاست‌های برنامه ششم توسعه از وظایف دولت است، اما وقتی اعضای مجمع به پیشنهاد رئیس‌جمهور رأی موافق ندادند، وی دیگر در جلسات مجمع شرکت نکرده است.

این مساله باعث شد که هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع نیز از غیبت‌های روحانی در این جلسات گلایه کند.

رئیس مجمع در گفت‌و‌گویی با روزنامه آرمان تاکید کرده است: «توقع داریم روحانی به جلسات مجمع بیاید، البته توقع جامعه این است که روسای قوا در جلسات مجمع که بزرگان کشور جمع می‌شوند، منظم شرکت کنند.»

امارات آدمکش کلمبیایی به یمن آورد

دو افسر سابق و کارشناس امنیتی اعلام کردند: امارات متحده عربی به طور محرمانه حدود ۳۰۰ مزدور کلمبیایی را برای جنگیدن در کنار تروریست ها به یمن و عراق اعزام کرده است.

به گزارش خبرگزاری عراقی واع ، این منابع تصریح کردند: امارات متحده عربی مبالغ هنگفتی برای تشکیل یک نیروی مزدور متشکل از سربازان سابق امریکایی جنوبی برای جنگیدن در کنار تروریستها در یمن و عراق هزینه کرده است.

این منابع که نخواستند نامشان فاش شود گفتند : تجربه سربازان سابق کلمبیا در جنگ با شبه نظامیان فارک و قاچاقچیان مواد مخدر ، امارات متحده عربی را بر آن داشته است تا از نیروهای سابق کلمبیایی به جای نیروهای خود در یمن و عراق استفاده کند.

امارات متحده عربی در ائتلاف متجاوز سعودی مشارکت دارد.

یک افسر سابق ارتش کلمبیا نیز در بوگوتا گفت: سربازان کلمبیایی در مهارت های رزمی شهرت دارند و مهارت لازم را طی سال های زیادی در جنگ ها و در گیری ها کسب کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها