در مراسمی با حضور همه مدیران شبکه یک، از زحمات یکساله محمد احسانی قدردانی شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۴
مراسم تکریم مدیر سابق شبکه یک سیما برگزار شد

در این مراسم محمد احسانی ضمن ابراز خوشحالی از همکاری یکساله با کارکنان و مدیران شبکه یک، گفت: در این مدت بمنظور ارتقای سطح برنامه های شبکه یک بعنوان شبکه ملی و عمومی، تلاش کردم و به لطف خدا تا اندازه ای توانستیم به این مهم دست یابم.

وی همچنین برای شریعت پناهی سرپرست شبکه یک سیما آرزوی توفیقو موفقیت کرد.

در ادامه سرپرست شبکه یک سیما، محمد احسانی را شخصی با اخلاق دانست و افزود: احسانی علاوه بر توانمندی و مدیریت، به تعهد و تدین نیز مخلق است و آرامشی که هم اکنون علیرغم مشکلات مالی و ساختاری در شبکه یک حاکم است، به علت مدیریت اصولی و دقیق آقای احسانی و عدم شتابزدگی اوست.

فضل الله شریعت پناهی تصریح کرد: انتظار از شبکه یک سیما بعنوان شبکه ملی و عمومی این هست که مخاطب همیشه شاهد تحول و نوآوری در آن باشد که در زمان مدیریت آقای احسانی این امر با تولید برنامه های متنوع، جُنگ های شبانه، برنامه های گفتگو محور و مجموعه های تلویزیونی جدید محقق شد و تلاش من هم این است که بتوانم این راه را با تولید برنامه های مخاطب پسند ادامه دهم.

وی یادآور شد: برای رسیدن به اهداف شبکه، باید هر چه زودتر مدیران سه گروه اجتماعی، کودک و نوجوان و فرهنگ، هنر و تاریخ انتخاب شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی اصغر پورمحمدی معاون سیما روز 22 آذر در حکمی سید فضل الله شریعت پناهی را به عنوان سرپرست شبکه یک سیما معرفی و محمد احسانی را نیز به عنوان مشاور معاون سیما منصوب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها