ویژه برنامه زنده «غریبانه» در ایام غمبار رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام از رادیو معارف پخش می شود.
کد خبر: ۸۶۲۸۲۷
ویژه برنامه غریبانه از رواق دارالهدایه رضوی

ویژه برنامه «غریبانه» در سه شب آخر ماه صفر به مصادیق «ما اتیکم الرسول فخذوه و ما نهاکم عنه فانتهوا» می پردازد.حجج اسلام و المسلمین محمود صفاری و حسن دهشیری در این ویژه برنامه مباحث مرتبط با زندگی مومنانه را طرح و بررسی می کنند.

نگاه منظومه ای به رفتارهای دینی و ماهیت زندگی مومنانه، رعایت حقوق پیامبر و انس با دو امانت گران بهای حضرت، همچنین تأسی به پیامبر و اهل بیت در رفتار های فردی، اجتماعی و خانوادگی از موضوعاتی است که در اولین برنامه مطرح خواهد شد.

ویژه برنامه «غریبانه» در شب دوم به جریان شناسی و تحلیل اوضاع اجتماعی و فرهنگی عصر امام حسن مجتبی (ع ) با تأکید بر درس ها و عبرت های امروزی اختصاص دارد.

آداب و فضایل زیارت امام رضا (ع) و همچنین تبیین آثار تربیتی و اخلاقی سفرهای زیارتی برای فرزندان از مباحثی است که در این ویژه برنامه مطرح می شود.

ویژه برنامه زنده «غریبانه» با تلاش گروه قرآن و اهل بیت چهارشنبه تا جمعه 18 تا 20 آذر ساعت 30 : 17 تا 19 در دو بخش از جوار آستان قدس رضوی و استودیو رادیو معارف پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گروه اعزامی رادیو معارف به مشهد مقدس به تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی و اجرای رضا حبیبی به صورت زنده و مستقیم حال و هوای صحن و سرای خورشید طوس، امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را منعکس می کنند و به پوشش مراسم سوگواری حرم مطهر رضوی می پردازند.

سید روح الله شجاعی و حمید سوری نیز تهیه کنندگی و اجرای برنامه از استودیو رادیو معارف را بر عهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها