در آخرین شب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ممکن است منچستریونایتد به عنوان یکی از بزرگ ترین باشگاه های اروپایی حذف تراژیکی را تجربه کند.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۴
امشب شیاطین سرخ حذف می شوند؟

به گزارش جام جم ورزشی ، امشب و فردا شب لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی تمام می شود. امشب در گروه های A تا D دیدارهایی برگزار می شود که برخی از آنها اهمیت بسیار زیادی دارند و اوج حساسیت هستند. با هم نگاهی به دیدارهای امشب می اندازیم:

گروه A؛ جنگ بر سر صدرنشینی

در این گروه رئال مادرید و پاری سن ژرمن صعود خود را قبلا مسجل کرده اند و حالا فقط برای تعیین سرگروه به مصاف یکدیگر می روند. البته مادریدی ها شانش بیشتری برای صدرنشینی دارند. آنها مشب میزبان مالموی سوئد هستند و تنها یک تساوی آنها را صدرنشین می کند.

دیدار رفت دو تیم در هفته‌ اول لیگ قهرمانان اروپا دو بر صفر به نفع رئال پایان یافت و رونالدو با گلزنی به رکورد 500 گل رسید.

پاری سن ژرمن نیز به مصاف شاختار دونتسک اوکراین می رود.

در جدول این گروه به ترتیب ر‌ئال‌ ماد‌رید با 13، پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من 10، شاختار سه و مالمو با سه امتیاز رتبه‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

گروه B، خطر حذف در انتظار منچستریونایتد

اوج حساسیت در این گروه است. تیم های اول تا سوم این جدول یعنی ولفسبورگ، منچستریونایتد و آیندهوون با 9، هشت و هفت امتیاز فاصله بسیار کمی با یکدیگر دارند و امشب حذف تراژیک یکی از آنها رقم می خورد که منچستریونایتد می تواند محتمل ترین گزینه باشد. امشب منچستریونایتد به مصاف ولفسبورگ می رود و برای صعود فقط نیاز به پیروزی دارد. بازی رفت را شیاطین سرخ با نتیجه دو بر یک بردند. وین رونی کاپیتان منچستریونایتد به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب است و به آلمان نرفت.

در دیگر دیدار گروه آیندهوون به مصاف زسکا مسکو می رود. آیندهوون در صورت پیروزی مقابل زسکای حذف شده صعود می کند.

گروه C، باز هم جنگ صدرنشینی

در این گروه اتلتیکومادرید و بنفیکا صعود خود را مسجل کرده اند. این دو نماینده اسپانیا و پرتغال هر کدام 10 امتیاز دارند. در این میان اتلتیکو شانس بیشتری برای صدرنشینی دارد. این تیم امشب به مصاف بنفیکا می رود و در صورت کسب یک امتیاز هم صدرنشین می شود.

بنفیکا نیز جمعه شب با سه گل آکادمیا را در لیگ پرتغال شکست داد و با یک روز استراحت بیشتر میزبان اتلتیکو خواهد بود.

گالاتاسرای و آستانه دو تیم حذف شده گروه دیدار سرد این گروه را برگزار خواهند کرد.

گروه D، تلاش برای صعود به لیگ اروپا

در این گروه یوونتوس و منچسترسیتی صعود کرده اند. سویا امشب میزبان یووونتوس است. شاگردان اونای امری تنها در صورت برد و نتیجه‌ نگرفتن مونشن گلادباخ که با یوونتوس مسابقه داردشانس صعود به لیگ اروپا را خواهند داشت. سویا دو سال پیاپی (2013 و 2014 ) فاتح این مسابقات شده است و با صعود به این ر‌قا‌بت ها می‌تواند از عنوان خود دفاع کند. دیدار رفت دو تیم با پیروزی دو بر صفر یوونتوس به پایان رسید. سویا در 6 بازی خانگی‌اش در مسابقات این فصل، پنج بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

از سویی یوونتوس و منچسترسیتی که صعود کرده اند هر دو برای صدرنشینی تلاش می کنند.

مونشن گلادباخ برابر تیم‌های انگلیسی یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست را تجربه کرده است. آنها در صورت تساوی نیز به لیگ اروپا صعود خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها