رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهوری غنا:

ملت سوریه باید درباره آینده خود تصمیم بگیرند نه امریکایی‌ها و اروپایی‌ها

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل تاکید کرد: اطمینان داریم با اتحاد مبارزان مسلمان در جبهه سوریه و دیگر جبهه ها شاهد پیروزی نهایی و رهایی سوریه از شر افراطیون غیرمسلمان که به نام اسلام مرتکب جنایت می شوند، خواهیم بود.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۱
مردم سوریه شاهد آرامش در کشورشان خواهند بود

علی اکبر ولایتی ظهر سه شنبه در محل روضه الشهدای ضاحیه جنوبی بیروت در گفت و گو با خبرنگاران ، با بیان این که « مردم سوریه آرامش را در کشورشان شاهد خواهند بود»، خاطرنشان کرد: ایران همچنان از خواست دولت و ملت سوریه در دفاع از تمامیت ارضی کشورشان حمایت می کند.

وی اظهارداشت: از درگاه خداوند تبارک وتعالی برای شهدای اسلام از صدر اسلام تاکنون به خصوص شهدای مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین، شهدای سوریه، شهدای انفجارهای ترویستی انتحاری منطقه برج البراجنه طلب مغفرت می کنیم و خود را در غم خانواده های این شهدا شریک می دانیم.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: از خداوند می خواهیم به برکت خون شهدا، هرچه زودتر شاهد پیروزی نهایی مسلمانان در همه جبهه ها به خصوص خاورمیانه باشیم.

ولایتی تاکید کرد: آثار خون این شهدا که جان عزیزشان را در جبهه های حق علیه باطل و در مقابله با تروریسم و افراطیونی که به نام اسلام، مسلمانان بی گناه را به قتل می رسانند، ظاهر شده و پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در سوریه از برکات خون شهدا است.

وی تصریح کرد: برای مردم لبنان هم آرزوی پیروزی داریم و امیدواریم بتوانند بر مشکلاتی که در پیش روی دارند، پیروز شوند.

به گزارش ایرنا، مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهارداشت:بدون تردید مردم لبنان، مقاومت اسلامی لبنان و شخص حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله نقش اساسی در حفظ مقاومت بسیار ارزشمند در لبنان را دارند و برای ایشان ، دولت و ملت لبنان آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها