گروه افسانه‌ای بریتانیا مخاطبانش را غافلگیر کرد؛

رولینگ استونز بعد از ده سال آلبوم می‌دهد

یکی از گروه‌های افسانه‌ای و پرطرفدار بریتانیا، سر انجام پس از گذشت ده سال از انتشار آخرین آلبوم خود؛ قصد دارد تا جدیدترین اثر خود را در سال جاری میلادی ضبط کند.
کد خبر: ۸۵۶۶۱۴
رولینگ استونز بعد از ده سال آلبوم می‌دهد

به گزارش جام جم نوا به نقل از ایلنا؛ گروه رولینگ استونز که اولین آلبوم خود را نزدیک به پنجاه سال پیش منتشر کرد؛ همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. به گفته Ronnie Wood؛ این گروه در ماه دسامبر سال 2015 ضبط آلبوم جدیدش را آغاز می‌کند.

این درحالی‌ست که رولینگ استونز طی ده سال گذشته هیچ آلبومی منتشر نکرده و این اثر بیست و سومین آلبوم استودیویی آن‌ها خواهد بود. اما علاوه بر این؛ شایعاتی درباره کنسرت رولینگ استونز وجود دارد که هرچند گروه آن را صد درصد تایید نکرده اما به گفته Ronnie Wood؛ امکان برگزاری کنسرت رولینگ استونز در کوبا زیاد است.

رولینگ استونز یک گروه راک انگلیسی است که در سال ۱۹۶۲ تشکیل شد و همزمان با جریان هجوم بندهای بریتانیا پیشتاز و در سال‌های ۱۹۶۴ تا ۶۵ نیز در امریکا مشهور شد. این گروه به بخش جدایی ناپذیری از ضد فرهنگ دهه ۶۰ میلادی تبدیل شده بود. ویژگی مهم رولینگ‌استونز، تبدیل بلوز به یک بخش بزرگ در راک اند رول و تغییر توجه بین‌المللی فرهنگ بلوز به سوی بلوز شناخته‌شده توسط جان لی هوکر و هنرمندان چس رکوردز مانند مادی واترز، نویسنده آهنگ Rollin' Stone، بود که بعدها نام گروه نیز از این تک‌آهنگ گرفته شد.

اولین ترکیب گروه شامل برایان جونز به عنوان نوازنده گیتار و هارمونیکا، ایان استورات به عنوان پیانیست، میک جگر به عنوان خواننده اصلی و نوازنده هارمونیکا، کیث ریچاردز به عنوان نوازنده گیتار و هم‌خوان، بیل وایمن به عنوان نوازنده بیس و چارلی واتز به عنوان درامر بود. جونز حدود یک ماه قبل از مرگش در سال ۱۹۶۹ گروه را ترک گفت و میک تیلور به عنوان جانشین وی در گروه قرار گرفت که او نیز در سال ۱۹۷۵ با رانی وود تعویض شد. از زمان خروج وایمن در سال ۱۹۹۳، نوازنده بیس داریل جونز، به عنوان همکار تا عضو اصلی، با گروه همکاری داشته است.

استونز در دوران طلایی خودشان در میانه دهه شصت، سمبلی از سرکشی جوانی بودند و همچنین به عنوان گروه "ضد بیتلز" به تصویر کشیده می‌شدند. در طول این مدت آن‌ها یک رشته از تک‌آهنگ های برتر را به ثمر رساندند و در صدر بسیاری از چارت‌های بین‌المللی به ویژه در انگلستان و امریکا قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها