آدم ربایان ۵۰۰ میلیون تومان می خواستند

رهایی کودک ۱۰ ساله از دست آدم ربایان

فرمانده انتظامی «فهرج» استان کرمان از آزادی کودک ۱۰ساله پس از ۱۶ روز از دست آدم ربایان با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۵
رهایی کودک ۱۰ ساله از دست آدم ربایان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ مهدی پنجعلی زاده درباره جزییات عملیات رهایی گروگان ۱۰ ساله از دست آدم ربایان گفت: پنجم آبانماه امسال این کودک در شهر خرم آباد ربوده شده و آدم ربایان از خانواده اش برای آزادی وی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان درخواست می کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کودک ربوده شده پس از ربوده شدن به شهرستان فهرج انتقال می یابد.

وی ابراز داشت: پس از بررسی های اولیه توسط ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد و شناسایی خودروی آدم ربایان و استعلام پلاک خودرو مشخص شد به احتمال زیاد آنها در شهرستان فهرج سکونت دارند.

سرهنگ پنجعلی زاده گفت: در اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی ماموران پلیس اطلاعات کرمان با ماموران پلیس آگاهی خرم آباد، محل نگهداری فرد ربوده شده شناسایی و در این زمینه دو متهم دستگیر شدند.

وی افزود: آدم ربایان پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شدند و خوشبختانه کودک در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده اش بازگشت.

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت :جرائم خشن موجب ایجاد جو بدبینی و احساس ناامنی در جامعه می گردد که پلیس با این موارد قاطعانه برخورد می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها