جام جم ورزشی: بیانیه اخیر کارلوس کی روش فرار رو به جلوی ایشان است.
کد خبر: ۸۴۳۰۸۸
او از دیگران استفاده ابزاری می کند

به گزارش جام جم ورزشی ، کارلوس کی روش به فوتبال ایران از موضع بالا به پایین نگاه می کند. کی روش اطلاعات چندانی درباره ورزش و فوتبال ما نداشت و در این چهار سال در واقع حضور غیرفیزیکی در فوتبال ما داشته است. پول بیت المال دسته دسته به جیب این مربی می رود تا او جزیره خود را مجهزتر کند و آن را به درآمد بیشتری برساند. او از این دید به فوتبال ما نگاه می کند. فوتبال ما برای او یک نوع عابر بانک است. او با کمک پول هایی که در اختیار او قرار می دهیم هر سال دور دنیا را می گردد. به اعتقاد من کی روش از حیث فنی هیچ چیزی برای فوتبال ما به دنبال نداشته و از مربیان قبلی بهتر نتیجه نگرفته است. حتی می توانم بگویم او بدتر هم نتیجه گرفته است. همه دیدند که در جام جهانی 2014 چه نتایجی گرفتیم. ما در بهترین ها آخر شدیم و در میان بدترین ها نیز مقام اولی را به دست آوردیم.

متاسفانه کفاشیان (رییس فدراسیون فوتبال) از او حمایت می کند و اصلا باید گفت نظارتی بر روی کار کی روش و البته خود کفاشیان وجود ندارد.

کی روش قبل از مسابقه مهم تیم ملی فوتبال ایران بیانیه صادر می کند. این اتفاق می توانست قبل از بازی با هند، گوام و ترکمنستان هم می توانست بیفتد اما چرا کی روش اکنون را برای این کار انتخاب کرده است؟ افرادی هستند که به او خط می دهند. او حالا می داند در چه زمانی و چطور بیانیه بدهد. کی روش خیلی باهوش است. او از دیگران برای رسیدن به اهداف خود استفاده ابزاری می کند.

ناصر فریادشیران /کارشناس و پیشکسوت فوتبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اكبری
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
۰
۰
احسنت به فریادشیران كه حقیقت كیروش را عیان می كند نه مثل ... و .... و ووو كه بخاطر پول هر كاری می كنند

نیازمندی ها