هفت تیرکشی در شهر بر سر چند متر خانه

دایی با اصابت 3 گلوله جان باخت

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مردی که در درگیری با دایی خود با شلیک 3 گلوله، وی را مجروح و باعث مرگش شده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.
کد خبر: ۸۳۷۱۷۷
دایی با اصابت 3 گلوله جان باخت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حیدر عباس‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت امنیت پایدار در جامعه، گفت: ایجاد امنیت پایدار در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت پایدار نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گرفته و با همکاری مردم و نیروی انتظامی شاهد امنیت بسیار خوبی در استان هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از تسلیم شدن یک قاتل در دشتستان خبر داد و گفت: فرد 40 ساله‌ای که در درگیری با دایی خود با شلیک 3 گلوله، وی را مجروح و باعث مرگش شده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.

عباس‌زاده گفت: بعداز ظهر دیروز شخص 40 ساله‌ای ساکن برازجان با یک قبضه اسلحه کلت کمری خود را به کلانتری معرفی و اظهار کرد که بر اثر اختلاف ملکی در منزل شخصی خود با دایی‌اش درگیر شده و به وسیله کلت کمری به سمتش تیراندازی کرده است. فرد مضروب پس از اصابت گلوله، به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شده ولی بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن ابراز تاسف از این حادثه خواستار صبر و بردباری بیشتر شهروندان در زندگی اجتماعی خود شده و افزود: برای حل‌ و فصل اختلافات، قانون، عرف و اخلاق راه‌های متنوع و گسترده‌ای را پیش بینی کرده که با کمی خویشتن‌داری می‌توان مانع از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر شد.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در هنگام عصبانیت معمولاً نتایج ناخوشایندی در پی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مخاطب ف
United Kingdom
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
۰
۰
.... نویسنده ای كه برای جذاب نشان دادن مطلبش از همچین تیتر هایی استفاده میكنه !!!!!!!!!!!!!!
[UTVD
United States
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
۰
۰
چرا همچین تیتری زدین!؟ كار شما نشریات زرد همینه!
الماسی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
۰
۰
خوبه قاتل خودش را تسلیم كرده والا نیروی انتظامی كه نمتوانست انرا دستگیر كند متاسفم برای این پلیس واین نیروی انتظامی كه اینقدر بی مسئولیت است واینقدر بلد نیست حتی مطالب را كامل توضیح دهد ،،
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
۰
۰
ای بابا ... هاگفتم علی دایی تیرخورده خخخخخ:)

نیازمندی ها