جام جم ورزشی: جنجال های پیرامون کشتی گیری که در لس آنجلس تیم ملی را ترک کرد همچنان ادامه این در حالیست که او امروز به ایران بازگشت.
کد خبر: ۸۳۶۳۳۳
کشتی گیری که قهر کرد و همه فکر کردند پناهنده شده است!

به گزارش جام جم ورزشی ، او به ایران بازگشت اما حالا این سوال مطرح است که دلیل واقعی ترک اردو از سوی او و ناپدید شدن چه بوده است؟ تلاش برای پناهنده شدن به آمریکا؟ دیدار با دوستان و آشنایان در آمریکا؟ در حالی که پاسخ های زیادی برای این سوال ها وجود دارد حالا یک احتمال دیگر مطرح می شود؛ قهر از مربیان تیم ملی!

محسن حاجی پور که به عنوان نفر اول رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به تیم ملی دعوت شده بود تا به رقابت های جهانی برود اما در عین شگفتی متوجه می شود که با وجود اول بودن او در رقابت های انتخابی او در رقابت های جهانی لاس وگاس ذخیره حمید سوریان خواهد بود، سوریانی که پیش از آن ناآماده بودن خود را نشان داده بود.

سوریان در رقابت های جهانی بسیار ضعیف عمل کرد و نه تنها شکست های بدی را متحمل شد بلکه سهمیه المپیک را نیز از دست داد. حاجی پور در اینباره به مربیان تیم ملی اعتراض کرد و اردوی تیم ملی را به نشانه قهر ترک کرد تا بسیاری بگویند او بابت پناهندگی دست به چنین کاری زده است اما واقعیت این بود که وی به نشانه قهر و اعتراض به جانشینی سوریان ناآماده به جای خودش چنین کاری کرده است. حسنی خو ، رئیس حراست وزارت ورزش هم در گفت و گویی با خبرآنلاین این خبر را تایید می کند.

شاید در مورد سوریان حق با این کشتی گیر باشد اما باید از او پرسید تیم ملی جای قهر کردن است که این کار باعث شکل گیری شایعات زیادی در رسانه های مختلف شود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها