مرد کینه‌جو عاملان مرگ پسرش در سانحه رانندگی را به رگبار بست و زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرد. قاتل 11 سال پس از قتل به کشتن سه مرد جوان اعتراف کرد.
کد خبر: ۸۳۶۲۲۳
اعتراف قاتل کینه‌ جو به قتل 3 مرد

به گزارش جام‌جم، اوایل سال 83 مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشته شدن سه مرد جوان در شهرستان رودبار خبر داد. کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند این سه نفر با شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد این سه نفر با هم دوست بودند و چند سال پیش به دلیل تصادف رانندگی که منجر به مرگ جوانی شده بودند، با شکایت خانواده او دستگیر و به زندان افتاده بودند. آنها چندی قبل با گذراندن محکومیت کیفری از زندان آزاد شده بودند.

تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد تا این‌که ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند مبنی بر این‌که پدر مرد جوانی که در تصادف رانندگی فوت کرده بود، از این سه نفر کینه به دل گرفته و آنها را چند بار پس از آزادی‌شان به مرگ تهدید کرده بود. همین سرنخ کافی بود تا پلیس احتمال دهد، مرد میانسال در قتل این سه مرد نقش داشته باشد. جستجو برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا این‌که با گذشت 11 سال از وقوع این جنایت، ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد قاتل فراری به شهرستان کهنوج آمده و پنهانی در آنجا زندگی می‌کند. ماموران دو روز پیش با هماهنگی قضایی برای دستگیری وی به مخفیگاهش اعزام شده و او پیش از این‌که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اظهارات ضدونقیضی را بیان کرد تا این‌که روز بعد به قتل سه مرد جوان اعتراف کرد و گفت: آنها در جریان تصادف رانندگی به ناحق موجب کشته شدن فرزندم شدند. با توجه به فرار آنها از محل تصادف، از این افراد شکایت کردم و آنها به زندان افتادند. این افراد در مرگ پسرم مقصر بودند. وقتی از زندان آزاد شدند تصمیم گرفتم از آنها انتقام بگیرم.

وی اضافه کرد: چند روزی رفت و آمد آنها را زیرنظر گرفتم تا این‌که در فرصتی مناسب هر سه نفرشان را با شلیک گلوله از پای درآوردم و توانستم ازآنها انتقام بگیرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها