رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان - آمریکا

اخلاقی راهی دور سوم شد

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان – آمریکا

بیابانگرد مغلوب حریف آلمانی شد

در روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از صبح امروز(سه شنبه) به وقت محلی در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده است، افشین بیابانگرد در دور دوم مقابل حریف آلمانی شکست خورد.
کد خبر: ۸۳۳۸۳۲
بیابانگرد مغلوب حریف آلمانی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور اول مقابل الکساندر ماکسی موویچ از صربستان با یک سالتوی زیبا با نتیجه 5 بر صفر به برتری دست یافت. وی در در دور دوم برابر ماتیاس از آلمان در حالی که با نتیجه 3 بر صفر پیش بود، در دقیقه پایانی 3 بر 5 باخت و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار پایانی باشد تا شانس حضور در گروه بازنده ها و کسب مدال برنز را داشته باشد. در این وزن 31 نفر وزن کشی کرده اند. و کشتی گیران کرواسی، بلغارستان، قزاقستان، گرجستان، اوکراین و ازبکستان در گروه نماینده ایران هستند.

علیاری از دور رقابت ها کنار رفت

در روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از صبح امروز(سه شنبه) به وقت محلی در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده است، مهدی علیاری از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 130 کیلوگرم مهدی علیاری که برای اولین بار در این وزن و با کیلوهای بسیار کمتر از حریفش مبارزه می کرد، در دور نخست مقابل بالینت لام کشتی گیر مطرح مجارستانی نفر پنجم بازی های اروپایی با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و با توجه به پیروزی 3 بر یک صباح شریعتی از آذربایجان مقابل لام، علیاری به کار خود در مسابقات پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها