در چند سال اخیر و همگام با روند جهانی گرایش به آموزش آنلاین، چند مرکز ایرانی نیز به ارائه دوره‌های مختلف آنلاین روی آوردند. یکی از این مراکز آموزش آنلاین «سکان آکادمی» نام دارد.
کد خبر: ۸۲۹۵۰۲
سکان ایرانی برای پیر و جوان

سکان آکادمی ابتدا برای آموزش زبان برنامه‌نویسی «اسکرچ» راه‌اندازی شد.

اسکرچ یک زبان برنامه‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان است که اکنون در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

سکان آکادمی در ادامه راه، دامنه آموزش‌های خود را گسترش داد و دوره‌هایی نظیر آموزش برنامه‌نویسی اندروید که پیش از این با همکاری سایت «نردبان» در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گرفت و برنامه‌نویسی ویژه طراحی سایت و دوره‌های بهینه‌سازی وبسایت را برای کاربران منتشر کرد.

همه دوره‌های سکان آکادمی که البته به‌صورت رایگان است، در قالب فیلم‌های کوتاه آموزشی ارائه می‌شود.

علاوه بر اینها، آکادمی سکان فقط به برگزاری دوره‌های آموزشی برای علاقه‌مندان برنامه‌نویسی کفایت نکرده و برنامه‌ای برای اشتغال آنها در نظر گرفته است.

در این پایگاه بخشی به نام «جابز» وجود دارد که از آن طریق، شرکت‌های برنامه‌نویسی و برنامه‌نویسان جویای کار می‌توانند با یکدیگر تعامل سازنده‌ای داشته باشند.

گفتنی است سکان آکادمی، مدرکی به کاربران خود ارائه نمی‌کند.

با این حال تردیدی نیست که در مهارت‌هایی نظیر برنامه‌نویسی، مدرک به تنهایی اثبات‌کننده شایستگی فرد نیست و آنچه مهم است، مهارت فرد در عملی‌سازی آموخته‌هایش است.

برای اطلاع از دوره‌های سکان آکادمی و نیز شرکت در آنها می‌توانید به پایگاه این مرکز به نشانی www.sokanacademy.com مراجعه کنید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه - روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها