مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

ما صدای حجازی هستیم +تصاویر

جام جم ورزشی: درحالی که فیلم ناصر حجازی مراحل پایانی خود را سپری می کند، رویا تیموریان و مسعود رایگان هم به راویان این فیلم پیوستند.
کد خبر: ۸۱۳۹۹۹
مسعود رایگان و رویا تیموریان راوی «من ناصر حجازی هستم»

مسعود رایگان و رویا تیموریان از بازیگران مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون ایران با حضور در استودیو آوای کوک رضا یزدانی، بخش‌های دیگری از فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم ... » را روایت کردند.

مسعود رایگان با سابقه بازی در فیلم‌های: خیلی دور خیلی نزدیک، سنتوری ، جرم و ... که دوران مربیگری ناصر حجازی را در فصل چهارم مستند روایت کرد، پیرامون حضور افتخاری‌اش در فیلم بهترین دروازه‌بان قرن آسیا گفت: وقتی که زندگی ناصر حجازی را مرور می‌کنم، به یاد جمله معروف در نمایشنامه «ادیپوس» می افتم که «ادیپ» می‌گوید: ای رنج کجا هستم؟ ناصر حجازی، سختی های زیادی در زندگی کشیده است، این مهم در کنار شخصیت برجسته ایشان از دلایل حضورم در فیلم مربوط به او بوده‌است.

رویا تیموریان همسر مسعود رایگان نیز که با بازی در آثاری چون: زندان زنان، سنتوری، بید مجنون، رعنا، شب دهم و ... به مانند زوج خود چهره‌ای محبوب است، پیرامون حضور افتخاری‌اش در « من ناصر حجازی هستم ... » با جمله‌ای کوتاه گفت: در جهانی سرشار از هیاهو ، جنگ و نا‌مردمی، ستایش پهلوان عشق و صداقت، بی‌تردید وظیفه‌ای انسانی است.

تیموریان بخش کوتاهی از فصل پنجم و پایانی «‌من ناصر حجازی هستم ...‌» را روایت کرد.

پرویز پرستویی، شهاب حسینی و بهرام رادان از دیگر راویان فیلم مستند مربوط به اسطوره ملی ایران تا بدین لحظه بوده‌اند.

بخش آخر این فیلم مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و به زودی توسط یکی از چهره‌های محبوب سینما و تلویزیون روایت خواهد شد. بخش پایانی، بخش بیماری و پرواز ابدی ناصر حجازی به آسمان است. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها