جام جم ورزشی: مهدی مهدوی پس از باخت به لهستان گفت: آنها بسیار خوب بازی کردند، اما همه انتظار دارند که ما حریفان را شکست دهیم.
کد خبر: ۸۱۲۵۵۷
مهدوی:‌ انتظارها از والیبال خیلی بالاست

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال ، مهدی مهدوی پس از باخت مقابل لهستان اظهارکرد:‌ آنقدر انتظارات از تیم ملی والیبال بالا رفته که همه فکر می کنند باید همه تیم ها را ببریم و در همه بازی ها برنده باشیم، ولی ورزش در بالاترین سطح آن قابل پیش بینی نیست. به نظر من مقابل یکی از بهترین تیم های جهان بازی می کردیم و هر اتفاقی ممکن بود بیفتد.

وی افزود: من بعد از برد در بازی اول هم گفتم که نباید لهستان را دست کم بگیریم آنها قهرمان جهان هستند. ما دو روز قبل بسیار خوب بازی کردیم، اما لهستان به عنوان یک تیم کاملا حرفه ای تغییر تاکتیک داد و خیلی خوب بازی کرد.

پاسور تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: بازیکنان لهستان با جو سالن ایران کاملا آشنا شده بودند و واقعا هیچ چیزی نمی توانست بازی آنها را خراب کنند و تیمی که قهرمان جهان شده کاملا با جو اینگونه سالن‌ها آشناست.

مهدوی درباره صعود به دور بعد گفت: هنوز چیزی مشخص نیست ما دو بازی با روسیه داریم که باید پیروز شویم. لهستان هم دو بازی با آمریکا دارد همه چیز می تواند تغییر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها