در گرمای تابستان با این بازی‌ها سرگرم شوید

بهترین بازی‌های موبایلی برای تعطیلات تابستان / بخش دوم

با پایان رسیدن استرس امتحانات پایان سال و آغاز فصل تابستان، هیچ چیز بیشتر از اجرای بازی‌های سرگرم‌کننده روی تلفن همراه و تبلت لذت‌بخش نیست. اگر به‌دنبال بهترین بازی‌ها برای پرکردن اوقات فراغت خود هستید پیشنهادات کلیک را از دست ندهید.
کد خبر: ۸۰۹۵۲۱
بهترین بازی‌های موبایلی برای تعطیلات تابستان / بخش دوم

ندای زامبی

علاقمندان بازی‌های زامبی‌محور بشتابند

بازی زامبی کال در سبک شوتر ایستا تولید شده است. در این بازی شما در نقش یک سرباز ظاهر می‌شوید که وظیفه‌ی حفاظت از قطاری را به عهده دارد. در هر مرحله قطار مذکور بنا به دلایلی متوقف شده و دفاع در مقابل سیل زامبی‌ها به دوش شماست.

کنترل و هدفگیری در این بازی یکی از بهترین نمونه‌هایی است که تابحال روی سیستم عامل اندروید مشاهده کرده‌ایم. با دست چپ می‌توانید دوربین را حرکت داده و با دست راست تیراندازی، خشابگذاری، خرید تیر و... را انجام می‌دهید. در هر مرحله یکی دو بشکه‌ی انفجاری هست که با تیراندازی به آن‌ها می‌توانید موج دشمنان حاضر در صحنه را از بین ببرید. نارنجکی هم در اختیار دارید که عملی مشابه دارد، اما استفاده از آن خرج دارد.

تنوع اسلحه واقعا زیاد است و قابلیت ارتقاء آن‌ها به ارزش تکرار بازی می‌افزاید. گرافیک بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد و تنوع طراحی زامبی‌ها نیز به لذت بازیکن از این بازی می‌افزاید. اگر اهل چنین بازی‌هایی هستید، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

عنوان بازی: Zombie Call

سیستم عامل: اندروید

سازنده: Thunderbull

سبک: شوتر

دانلود رایگان بازی Zombie Call برای اندروید


ماشین پرشی

یک بازی ساده، اما اعتیادآور

از شرکت کچپ، کم بازی معرفی نکرده‌ایم. این شرکت نام خود را به عنوان یکی از تراز اول‌ترین سازنده‌های بازار موبایل تثبیت کرده است. بازی ماشین پرشی یکی از عناوین محبوب این شرکت است که در عین اعتیادآور بودن، چالش‌برانگیز است و رکورد زدن در آن احساس رضایتی خوشایند به فرد می‌دهد.

در این بازی، ماشینی در پایین تصویر قرار گرفته و طبقات بی‌نهایتی بالای سرش قرار گرفته که در هر طبقه خودرویی دیگر در حال تردد است. هرکدام از آن خودروها سرعتی متفاوت دارد که بازیکن باید در نظرش داشته باشد.

با ضرب زدن روی تصویر، خودرو به بالا می‌پرد. اگر انگشت خود را روی تصویر نگه دارید، این پرش طولانی‌تر شده و خودرو را به طبقه‌ی بالاتر منتقل می‌کند. بازیکن باید حواس خود را جمع کرده و به موقع از پرش کوتاه و بلند بهره بگیرد تا مبادا دچار برخورد با دیگر خودروها شود.

گرافیک بازی به صورت پیکسلی است و رنگ و لعابی شاد دارد. سرعت بارگذاری مجدد آن نیز مانند دیگر بازی‌های کچپ واقعا بالا است و همین لذت تجربه‌ی آن را دوچندان می‌کند.

عنوان بازی: Jump Car

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Ketchapp

سبک: تفننی

دانلود رایگان بازی Jump Car برای اندروید

دانلود رایگان بازی Jump Car برای iOS


جورچین ماهی گُلی

اگر اهل بازی‌های سبک جورچین هستید و نیمچه علاقه‌ای هم به ماهیان دارید، این بازی فوق‌العاده شیرین را از دست ندهید

تا اینجا بازی‌های نسبتا زیادی در سبک جورچین معرفی کرده‌ایم که هرکدام رنگ و لعاب خاص خود را داشتند. اگر بازی‌های Best Fiends، Jewel Slash، یا Magic Mania را دانلود نکرده‌اید، همین حالا به لینک‌های مربوطه رجوع کرده و آن‌ها را دانلود کنید.

عنوانی که در این پست قصد معرفی‌اش را داریم از مجموعه بازی‌های زیرشاخه‌ی نرم‌افزار ارتباطی تانگو است که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما و دوستان عضوتان در این نرم‌افزار به همراه داشته باشد.

این بازی با تم دریا تولید شده و خانه‌های جورچینش مزین به نقش ماهیان کارتونی و بسیار بانمک، با ری‌اکشن‌های دیدنی است. طبق معمول این سبک از بازی‌ها، باید خانه‌های یکسان را در یک خط عمودی یا افقی قرار داده و تخلیه‌شان کنید.

سبک جورچین بازی Marine Adventures، جورچین کشویی است. به این صورت که با حرکت دادن خانه، و نه انتخاب آن‌ها، باید یک ردیف یا ستون سه‌تایی و بیشتر بسازید. ساخت ردیف‌های چهارتایی به بالا، موجب تولید خانه‌های قدرتی می‌شود که با انتخاب آن‌ها می‌توانید خانه‌های اطراف را درجا تخلیه کنید یا یک ردیف را از بین ببرید.

سوای خانه‌های قدرتی، یک سری آیتم مخصوص هم برای ساده‌تر کردن بازی در دسترس هست که از جمله می‌توان به نوعی اسپری برای همرنگ کردن خانه‌ای با خانه‌های اطراف و توری برای حذف خانه‌های مشابه اشاره کرد. لازم به ذکر است که رکوردهای خود در این بازی را می‌توانید مستقیما به نرم‌افزار تانگو منتقل کرده و با دوستان خود رقابت کنید.

عنوان بازی: Marine Adventures

سیستم عامل: اندروید

سازنده: Tango

سبک: جورچین

دانلود رایگان بازی Marine Adventure برای اندروید


بوکس حرفه‌ای

دوست دارید زندگی یک بوکسور حرفه‌ای را با گوشی همراه خود تجربه کنید؟

بازی Punch Boxing 3D یکی از بهترین شبیه‌سازهای بوکس بر روی اندروید است. البته iOS نیز در مقابل Real Boxing را دارد که همانقدر جذابیت دارد. در PB 3D، می‌توانید شخصیت مورد علاقه‌ی خود را ساخته و وارد کارزار رقابت شوید. گزینه‌های شخصی‌سازی به اندازه‌ی بازی‌های کنسولی و حرفه‌ای این سبک زیاد نیستند، اما کفایت می‌کنند.

پس از ورود به بازی می‌توانید بین مدهای حرفه‌ای، تک مسابقه و ورزشگاه انتخاب کنید. در حالت حرفه‌ای، یکی یکی با رقبا مسابقه داده و تجربه می‌اندوزید و در حالت ورزشگاه، به تقویت خصوصیت‌های شخصیت خود می‌پردازید. این تقویت کردن‌ها از طریق دو سه مینی‌گیم ساده صورت می‌گیرد که سرعت و دقت شما را می‌سنجند و در نهایت امتیازاتی به سلامت، دفاع، قدرت هجومی و... کاراکتر شما می‌افزایند.

کنترل بازی بسیار ساده و مناسب اندروید است. با ضرب زدن روی تصویر مشت‌های سبک، و با مالش انگشت روی آن، ضربات سنگین‌تر به حریف وارد می‌آورید. مالش به هر سمت، ضربه‌ی خاص خود را پدید می‌آورد. دکمه‌ای هم برای دفاع تعبیه شده که با نگهداشتنش می‌توانید در مقابل ضربات دشمن گارد بگیرید. دکمه‌ای دیگر نیز به جاخالی منجر شده و اگر به موقع از آن استفاده کنید، می‌توانید موقعیتی حساس پدید آورده و با ضربات پیاپی و به موقع حریف را ناکار کنید. با پر شدن نمودار مربوطه نیز می‌توانید ضربه‌ای سنگین به دشمن وارد آورده و مقدار قابل توجهی از سلامتی‌اش کم کنید.

لازمه‌ی پیشرفت سریع در این بازی، مانند بسیاری از بازی‌های رایگان با امکان پرداخت، این است که هر روز در موقعی مشخص به آن مراجعه کرده و مبارز خود را تعلیم بدهید. اگر هم اهل پرداخت درون‌برنامه‌ای هستید که فبها.

عنوان بازی: Punch Boxing 3D

سیستم عامل: اندروید

سبک: شبیه‌سازی

دانلود رایگان بازی Punch Boxing 3D برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها