مقدمات کار برای ساخت منبع شارژ همراه برای لپ‌تاپ‌ها فراهم شده است

پاوربانکی برای لپ‌تاپ‌ها

مدت‌ها از عرضه پاوربانک برای تلفن‌های همراه هوشمند می‌گذرد و به نظر می‌رسد که سرانجام شرایط مناسب برای ساخت پاوربانک برای لپ‌تاپ‌ها مهیا شده است.
کد خبر: ۸۰۹۴۷۹
پاوربانکی برای لپ‌تاپ‌ها

جام جم کلیک: بارها در کلیک مقالاتی را درباره ضعف باتری دستگاه‌های همراه خوانده‌اید و به طور قطع همه ما اتفاق نظر داریم که استفاده از دستگاه‌های همراه با مشکل همیشگی کمبود باتری همراه خواهد بود. در میان محصولات این رده، تلفن‌های همراه هوشمند شرایط بهتری دارند زیرا بسیاری از شرکت‌ها محصولات مناسبی که با نام پاوربانک شناخته می‌شوند را به عنوان راهکار رفع این ایراد ساخته‌اند ولی این مشکل برای لپ‌تاپ‌ها هنوز رفع نشده است.

به نظر می‌رسد که جهش بعدی در رده سخت‌افزارهای جانبی مربوط به ساخت پاوربانک برای لپ‌تاپ باشد زیرا با توجه به شرایط فعلی و نیاز بالای بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند به باتری، تفاوت میان منابع انرژی لپ‌تاپ و تلفن‌های همراه هوشمند در حال کاهش یافتن است و به همین دلیل نیز استفاده از امکانات فعلی می‌تواند به ساخت پاوربانک مناسب برای لپ‌تاپ منتهی شود.

البته به صورت طبیعی ابعاد یک پاوربانک برای استفاده برای شارژ لپ‌تاپ می‌تواند بسیار بزرگ‌تر از چیزی باشد که برای تلفن‌های همراه هوشمند به آن عادت کرده‌ایم. به طور قطع ایجاد توازن بین خروجی انرژی و ورودی انرژی در پاوربانک و لپ‌تاپ بسیار مهم است؛ این امر به صورت بسیار خوبی در تلفن‌های همراه هوشمند رعایت شده‌ است زیرا میزان رقمی که مقابل mAh در بخش باتری درج شده است را می‌توان به راحتی کنترل کرد.

به این ترتیب ممکن است که در سال 2016 میلادی شاهد عرضه پاوربانک‌های مخصوص لپ‌تاپ بود ولی هنوز استاندارد مشخصی برای این کار معین نشده است بنابراین برای فکر کردن به ظاهر این دستگاه‌ها می‌توانید از تخیل خود بهره بگیرید زیرا عکس این خبر نیز تنها طرحی مفهومی است. در مجموع می‌توان گفت که بسیاری از ما از عرضه این محصول استقبال خواهیم کرد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها