از طریق برنامه steganos safe یک گاوصندوق امنیتی نصب و عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی را در آن کپی کردم، ولی فایل آن با پسوند sle پاک شد.
کد خبر: ۸۰۵۴۰۴
پرسش و پاسخ: بازیابی فایل‌های قفل شده با steganos safe

احمدرضا میرخانی از تهران: اکنون تمام فایل‌های بسیار مهم‌ خود را از دست دادم. نرم‌افزارهای بازیابی فراوانی را امتحان کردم، ولی ریکاوری نشد.

پاسخ کلیک: متاسفانه بسیاری از کاربران هنگام قفل‌گذاری روی اطلاعات خود، از تهیه نسخه پشتیبان از فایل قفل شده یا فایل‌های مرتبط با اطلاعات قفل شده غافل می‌شوند که شما نیز با همین مشکل مواجه شده‌اید. در این شرایط هیچ راه‌حلی ‌جز بازیابی فایل امنیتی با پسوند Sle وجود ندارد. این فایل در حالت پیش‌فرض در درایو حاوی فایل‌های ویندوزی ذخیره می‌شود و با جستجوی فایل‌ها با پسوند sle و sde ممکن است بتوانید آن را بازیابی کنید. توجه داشته باشید این فایل در حالت پنهان است و باید نمایش فایل‌های پنهان را فعال کنید. همچنین درصورتی‌که از حذف شدن فایل اطمینان دارید، با نرم‌افزارهای ریکاوری فایل به‌دنبال فایل‌هایی با این دو پسوند باشید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۵ انتشار یافته: ۱
حاتمی مقدم.
United States
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
۵
۴۵
باسلام
بر روی گوشی خود نرم افزارگاوصندوق رانصب كرده بودم وتعدادی عكس كه برروی sdكارتم بود رابااین برنامه مخفی و رمزگذاری كردم .مدتی بعد sdكارتم را ازروی گوشی خارج كردم ودرگاوصندوقم عكسی نمایش داده نشد من هم بدون آنكه باردیگر sdراروی گوشی قرار دهم برنامه گاوصندوق راحذف كردم
دومرتبه آن برنامه رانصب كردم امامتاسفانه عكسهایم حذف شده اند آیاراهی برای بازیابی شان وجود دارد؟
باتشكر

نیازمندی ها