کاپیتان ایران سوژه تمرین لهستانی‌ها

مراقب جاخالی‌های «معروف» باشید

آخرین تمرین تیم ملی والیبال لهستان قبل از دیدار برابر ایران در شرایطی برگزار شد که کادر فنی این تیم تاکید داشت بازیکنان مراقب جاخالی‌های کاپیتان ایران باشند.
کد خبر: ۸۰۴۷۳۵
مراقب جاخالی‌های «معروف» باشید

تیم ملی والیبال لهستان در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ جهانی والیبال امروز ساعت ۲۲:۵۰ میزبان تیم ملی والیبال ایران خواهد بود. آنها امروز جمعه و پس از پایان تمرین تیم ملی والیبال ایران در زمین مسابقه تمرین کردند.

لهستانی که هفته پیش موفق شدند تیم ملی روسیه را شکست دهند و میزبان دو مسابقه برابر ایران هم هستند، تمرین شاداب تری نسبت به تیم ایران داشتند.

نکته قابل توجه تمرین لهستانی تاکید «استیفان آنتیگا» سرمربی تیم ملی لهستان بر روی جا خالی های سعید معروف بود.

هنگامی که بازیکنان به دو تیم تقسیم شدند و برابر هم بازی می کردند، آنتیگا بارها به پاسور این تیم «فابین دریزگا» و «گرزگورز» اشاره می کرد که توپ ها را جا خالی تبدیل به امتیاز کنند.

پس از اینکه «دریزگا» اولین جا خالی را برای تیم مقابل انداخت، بازیکنان یک صدا فریاد زدند: «معروف! معروف!»

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال علاوه بر آنکه در دوره گذشته لیگ جهانی عنوان بهترین پاسور این رقابت ها را کسب کرد، با پیوستنش به تیم زنیت‌کازان روسیه بر شهرت جهانی‌اش افزوده است و باعث ترس حریفان ایران است.

تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار ابتدایی خود برابر آمریکا با دو نتیجه مشابه ۳ بر یک متحمل شکست شد و باید در دو دیدار به مصاف لهستان برود و پس از آن راهی روسیه شود تا دو دیدار هم با تیم ملی این کشور برگزار کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها