همزمان با پخش دیدار والیبالیست های کشورمان با تیم ملی والیبال لهستان در شبکه سه ، مسابقه نهایی جام قهرمانان فوتبال اروپا از شبکه اچ دی پخش می شود.
کد خبر: ۸۰۴۶۲۳
پخش زنده لیگ جهانی والیبال و دیدار بارسلونا و یوونتوس

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه سه سیما شنبه شب رقابت تیم ملی والیبال کشورمان را در برابر تیم ملی لهستان مستقیم گزارش می کند .

این بازی در چارچوب مسابقات لیگ جهانی والیبال ، به میزبانی لهستان برگزار می شود .

این مسابقه 16 خرداد ماه از ساعت 23 به وقت تهران آغاز می شود و علاقه مندان به تیم ملی والیبال می توانند قدرت نمایی بلند قامتان کشورمان را در برابر یکی از بهترین تیم های والیبال جهان از شبکه سه سیما مشاهده کنند .

همچنین بازی نهایی فوتبال جام قهرمانان اروپا که میان تیم های بارسلونا و یوونتوس برگزار خواهد شد از ساعت 23:15 شنبه 16 خرداد آغاز می شود که این دیدار از شبکه "اچ دی" پخش مستقیم می شود .

تیم های بارسلونا و یوونتوس این دیدار را در استادیوم المپیک شهر برلین آلمان برگزار می کنند . یوفا "جونیت شاکر" داور ترکیه ای را به عنوان قاضی مصاف فینال انتخاب کرده است .

تیم بارسلونا از 7 حضور در فینال لیگ قهرمانان و جام باشگاه های اروپا صاحب 4 قهرمانی در سال های 1992 ، 2006 ، 2009 و 2011 شده است و یوونتوس از 7 حضور خود در فینال، دو قهرمانی را در سال های 1985 و 1996 کسب کرده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
۰
۰
یعنی فقط تهرانی ها باید فینال اروپا رو ببینن؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
۰
۰
خیلی ها شبكه اچ دی رو ندارن

نیازمندی ها