شبکه المیادین گزارش داد: خبرها از کشته شدن دویست نفر در مناطق اشغال شده در الرمادی توسط داعش حکایت دارد. در بین این افراد زن و کودک و نیروهای ارتش دیده می شوند.
کد خبر: ۷۹۸۲۵۵
داعش 200 نفر را در الرمادی کشت

وزارت دفاع عراق اعلام کرد ارتش عراق عملیات گسترده ای را بر ضد داعش برای شکستن محاصره مرکز فرماندهی عملیات الانبار در الرمادی آغاز کرده است.

وزارت دفاع عراق همچنین از ناکام گذاشتن حمله عناصر تروریستی داعش به منطقه « الملعب » در الرمادی و وارد کردن خسارت های جانی و مالی زیادی به تروریست ها خبر داد.

هلاکت 37 داعشی در موصل

یک منبع آگاه در نیروهای پیشمرگه روز جمعه اعلام کرد دست کم 37 داعشی در حملات هوایی در مناطق غرب و شمال موصل کشته شدند.

این منبع گفت جنگنده های ائتلاف روز جمعه محل استقرار عناصر داعش را در منطقه «تلعفر» در 70 کیلومتری غرب موصل بمباران کردند. 22 داعشی بر اثر این حمله به هلاکت رسیدند و شماری دیگر زخمی شدند.

نیروهای پیشمرگه حمله عناصر داعش را به منطقه تلسقف در 30 کیلومتری شمال موصل که تحت کنترل کردها است، دفع کردند.

نیروهای پیشمرگه در این درگیری دستکم 15 داعشی را به هلاکت رساندند و سه خودروی نظامی آنان را منهدم کردند.

نخست وزیر عراق با فرماندهان نظامی دیدار کرد و از تحولات استان الانبار و عملیات نظامی در آن مطلع شد.

وی در این نشست که وزیر دفاع و کشور عراق هم حضور داشتند از فرماندهان نظامی خواست همه تلاش خود را در راه مقابله با داعش به کار ببندند و ضمن حفاظت از جان مردم، داعش را در الرمادی سرکوب کنند.

حیدر العبادی افزود: ظرف چند ساعت آینده حقیقت پیروزی نیروهای امنیتی و عشایری در الانبار آشکار می شود. داعش نمی تواند شمار کافی ستیزه جو گردهم آورد و جذب کند.

نخست وزیر عراق گفت: به زودی منطقه بیجی از لوث وجود تروریست ها به طور کامل پاکسازی می شود ما در خصوص شکست گروه تروریستی داعش مصمم هستیم.

همچنین داعش در پیام صوتی اینترنتی از هواداران این گروه تروریستی خواست برای پیشبرد هدف مشترکشان به هر نقطه ای که می توانند حمله کنند.

در این پیام صوتی که به ابوبکر البغدادی سرکرده داعش نسبت داده شده از هواداران این گروه در سراسر جهان خواسته شده است در سرزمین خود یا هر نقطه دیگری از جهان برای پیشبرد هدفشان بجنگند.(خبرگزاری صداوسیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها