معرفی بازی Don't Touch the Spikes

بازی موبایل: جیک جیک مستون

سرنوشت این پرنده‌ی زبان بسته به دستان شماست. چه خواهید کرد؟
کد خبر: ۷۹۸۱۳۸
بازی موبایل: جیک جیک مستون

جام جم کلیک: یکی از ضرب‌المثل‌های ضربه‌دار و تند و تیز قدیمی‌ها، این بود که "جیک جیک مستونت بود، فکر زمستونت بود؟" آدم است دیگر... گاهی دلش می‌خواهد با زبان دمار از روزگار دیگری در بیاورد! مخصوصا اگر از قبل هم با الفاظی مثل "بعدا نگی که نگفتما!" برای آن لحظه‌ی شکوهمند و لذتبخش "تحقیر کردن دیگری" زنبیل گذاشته باشد!

منتهی دوره زمانه عوض شده است. دیگر اینجور به یکدیگر پریدن جواب نمی‌دهد. عنصر مزاحمی به اسم "درْک کردن" پا به زندگی ما گذاشته و زبانمان را بسته است! دانشمندان می‌گویند انسان به طور ذاتی به خشونت و ستیز گرایش دارد، میراثی که از اجداد شکارچی ما برایمان مانده است. همان دانشمندان نیز طی تحقیقات فراوان به این نتیجه رسیده‌اند که بازی‌های رایانه‌ای خشن، در کاهش سطح خشونت و پرخاشگری افراد موثر است. باور ندارید؟ یک نگاه به آن‌هایی که رزیدنت اویل بازی می‌کنند بیاندازید و تمایلشان به درگیری را با فیفا بازها مقایسه کنید!

وانگهی، انگار سازندگان بک Don't Touch the Spikes این بازی را برای کسانی ساخته‌اند که ابتدای این معرفی بهشان اشاره کردیم. پرنده‌ای در میانه‌ی تصویر رها است و شما باید با ضرب زدن روی تصویر به پروازش ارتفاع بدهید. هر بار که این پرنده طول تصویر را طی می‌کند، به دیوار برخورد کرده و به سمت مقابل جهت می‌گیرد. اما این تمام ماجرا نیست!

بالا و پایین تصویر پوشیده از تیغ‌های تیز است. اگر بیش از حد ارتفاع را زیاد یا کم کنید، بازی را می‌بازید. از طرف دیگر، به مرور از دو طرف تصویر نیز تیغ‌هایی با الگوه‌های مختلف بیرون می‌زند که شما را مجاب به جهت‌دهی دقیق‌تر و محتاطانه‌تر می‌کند. اینجاست که می‌توانید توجه و تمرکز خود را به رخ دوستانتان بکشید.

این بازی از نظر ما واقعا برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی مناسب است. در آن از گرافیک خشن خبری نیست و همه چیز خیلی ساده، اما شکیل است.

عنوان بازی: Don't Touch the Spikes

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Ketchapp

سبک: تفننی

دانلود رایگان بازی Don't Touch the Spikes برای اندروید

دانلود رایگان بازی Don't Touch the Spikes برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها