جام جم ورزشی: شب گذشته بارسلونا با وجود شکست مقابل بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
کد خبر: ۷۹۷۶۱۶
اظهار نظر  بایرنی ها و بارسایی ها پس از دیدار بزرگ

به گزارش جام جم ورزشی ، بارسلونا با توجه به پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت شب گذشته با وجود شکست سه بر دو مقابل بایرن به فینال برلین صعود کرد.

اظهار نظر برخی از بازیکنان بارسلونا و بایرن مونیخ را پس از این بازی در ادامه می خوانید:

نیمار: از صعود به فینال بسیار خوشحال هستم. هر بازیکنی آرزو دارد حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. در دیدار برابر بایرن مونیخ بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. درست است که در این دیدار بازنده بودیم اما در کل شایسته صعود به فینال بودیم. حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا مهم‌تر‌ین رویداد اروپایی است. همه ما خوشحال هستیم.

ایوان راکیتیچ(بارسلونا): شکست برابر بایرن مونیخ در آلیانس آره‌نا طبیعی است، چرا که ما برابر یکی از بهترین تیم‌های اروپایی به میدان رفتیم. با توجه به پیروزی که در دیدار رفت به دست آورده بودیم با آرامش پا به این دیدار گذاشتیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. با وجود شکست به فینال راه یافتیم. از حضور در فینال برلین بسیار خوشحالم. نهایت تلاش خود را برای قهرمانی بارسلونا می‌کنیم.

آندرس اینیستا: ما به خوبی به آنچه که می خواستیم دست یافتیم. ماموریت ما رسیدن به فینال بود که به آن رسیدیم. رویارویی با بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا چالش بزرگی برای ما بود. خوشحالیم که در این چالش بزرگ پیروز از میدان خارج شدیم.

فیلیپ لام: مهار کردن مثلث هجومی بارسلونا غیر ممکن است. در طول 90 دقیقه به سختی می توان آنها را از کار انداخت. تیم بزرگی چون بارسلونا از هر فرصتی استفاده می کند و نمی توان برابر این تیم اشتباه کرد. در دیدار امشب بازی را واگذار نکردیم بلکه در اسپانیا بازنده شدیم.

مانوئل نویر: نمی توان 5 گل خورد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. تلاش کردیم که در دیدار برگشت جبران کنیم اما کار سختی پیش رو داشتیم. بارسلونا در دیدار برگشت نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت. آنها در حملات پرتعداد بودند و این کار ما را سخت می کرد. به هر حال این فوتبال است و باید با نتایج آن کنار آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها