معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی

مازندران استان مجازی می شود

معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی گفت : استان مازندران دومین استانی است که طرح استان مجازی با حمایت استانداری در آن کلید می خورد.
کد خبر: ۷۹۲۹۶۰
مازندران استان مجازی می شود

به گزارش جام جم کلیک: به گزارش روزسه شنبه روابط عمومی استانداری مازندران عباس آسوشه با اشاره به اینکه استان مجازی برای نخستین بار و به صورت پایلوت در استان کرمانشاه کلید خورد، ادامه داد: استان مازندران دومین استانی است که طرح استان مجازی با حمایت استانداری در آن کلید می خورد.

معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی بیان داشت سیاست مرکز فضای مجازی توانمندسازی مجموعه ‎های استانی می باشد.

آسوشه اظهار داشت : امروزه بحث بازی های رایانه ای به یکی از دغدغه های سیاست نظام تبدیل شده است.

معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی برخی از بازی های رایانه ای را تهدید جدی برای فرهنگ، اعتقادات و سیاست های نظام دانست و افزود: برای هدفمندسازی بازی های رایانه ای برنامه ملی درحال شکل گیری است.

آسوشه با بیان اینکه تولید محتوا و امنیت از مباحثی است که توجه کمی به آن می شود، بیان داشت: مقام معظم رهبری در زمینه تولید محتوا به مقدم داشتن تولید محتوا و توجه به زیرساخت ها تاکید دارند.

وی افزود یکی از مباحث ایجاد ثروت در جامعه تولید محتوا است و دولت و وزارت علوم سیاست های روشنی در زمینه تولید محتوا در کشور دارند.

نشست معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی، رئیس پارک علم و فناوری مازندران و مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری با نخبگان، فناوران و مدیران شرکت های دانش بنیان حوزه IT مستقر در پارک علم و فناوری مازندران در سالن جلسات پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها