در گرمای تابستان با این بازی‌ها سرگرم شوید

بهترین بازی‌های موبایلی برای تعطیلات تابستان / بخش اول

اگر اهل بازی‌های آرکید ساده، ولی عذاب‌آور (از نوع شیرین آن) هستید، این بازی را از کف ندهید.
کد خبر: ۷۸۸۸۰۵
بازی موبایل: ابر و باد و سبیل در کارند...

جام جم کلیک: بازی "از ابرها حذر"، سیستم ساده‌ای دارد. کنترل بازی از دو بخش تشکیل شده است: انگشت را که روی صفحه نگاه دارید، شخصیت اصلی بازی ارتفاع گرفته، و در صورت رها کردن انگشت خود، شاهد پایین رفتنش خواهید بود.

سرتاسر تصویر سکه‌هایی پخش شده که با کمی مهارت می‌توانید بیشترشان را روی هوا بقاپید. ستاره‌ها، ابرها، و یک سری موارد نامتعارف دیگر که اغلب در بازی‌ها امتیاز به ارمغان می‌آورند، موانع آسیب‌زننده‌ی سر راهتان هستند و باید از آن‌ها حذر کنید. در این بین پرندگانی هم با نوک‌هایی به تیزی چاقو دسته زنجانی به سمت شما حمله‌ور شده و چالش‌افزایی می‌کنند.

یک نوع خاص سکه در بازی هست که شخصیت بازی را تا سه ثانیه ضد‌ضربه کرده و در تنوع بخشیدن به گیم‌پلی موثر است. در صورتی که بتوانید 10 هزار امتیاز بگیرید (که اصلا کار ساده‌ای نیست)، تازه مد هاردکور باز شده و می‌توانید خود را با سرعت بیشتری به چالش بکشید.

موسیقی بازی واقعا جذاب و خوش تمپو است. شخصیت اصلی یک جان دارد که با از دست رفتن هرکدام ریتم موسیقی تغییر می‌کند. ظاهر بازی نیز واقعا فانتزی و دلنشین است. این بازی را به همه‌ی اقشار توصیه می‌کنیم. آن قدر فانتزی و شاد است که سنین پایین را شیفته و آن قدر سخت و چالش‌برانگیز هست که بزرگسالان را درگیر کند.

عنوان بازی: Flyfun

سیستم عامل: اندروید

سازنده: Jeycorp

سبک: آرکید

دانلود رایگان بازی Flyfun برای اندروید

دانلود رایگان بازی Flyfun برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها