مگر امثال شما نبودند که بیمار را در بیمارستان گرو نگه داشتند؟

سوال‌های مجری تلویزیون از هفت هزار پزشک معترض

احسان کرمی «مجری تلویزیون» در واکنش به حواشی سریال «درحاشیه» به کارگردانی مهران مدیری متنی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.
کد خبر: ۷۸۵۶۶۴
سوال‌های مجری تلویزیون از هفت هزار پزشک معترض

بعد از اتفاقات روزهای اخیر و حاشیه هایی که گریبان سریال «درحاشیه» مهران مدیری را گرفته است، هفت هزار پزشک ایرانی در اقدامی عجیب خواستار تجمع به نشانه اعتراض به این سریال شده اند. حالا این بار احسان کرمی مجری و بازیگر تلویزیون و سینمای ایران در یادداشتی تند و تیز به این هفت هزار پزشک تاخته است و این کارشان را محکوم کرده است:

«اخیرا شنیدم که هفت هزار پزشک خواستار توقف پخش سریال در حاشیه شده اند. که البته جدا امیدوارم که تلویزیون تا صد سال دیگر هم زیر بار چنین خواسته هایی نرود. همه آدم های روی زمین برای پزشکان ارزش زیادی قائل اند. من هم همینطور و دست همه پزشکانی که پس از عمری تحصیل، شرافتمندانه برای نجات و سلامتی آدم ها می کوشند را می بوسم.

اما روی صحبتم فقط و فقط با این هفت هزار نفر است. لطفا سایر پزشکان به خصوص دوستان طبیبم به خودشان نگیرند. من با آن هفت هزار پزشک سخن می گویم. هفت هزار انسان بی ظرفیت. هفت هزار نفر که خود را به شدت تافته جدا بافته می دانند. هفت هزار نفری که فکر می کنند از مقدسین هستند. هفت هزار نفر که خود را از اشتباه مبرا می دانند. هفت هزار نفر که هیچ درکی از کمدی و هنر ندارند!

چه چیزی باعث به وجود آمدن این میزان از نخوت در شماست؟ چه چیزی باعث شده این توهم در شما به وجود بیاید که می توانید هفت هزار نفری جلوی یک سریال تلویزیون را بگیرید؟ مگر وقتی یک ملت از شما می خواهند در بسیاری از بیمارستان ها فقط پول را ملاک قرار ندهید قبول می کنید؟ مگر امثال شما نبودند که بیمار را به خاطر پول در بیمارستان گرو نگه داشتند؟ مگر امثال شما نبودند که بیماران را در بیابان رها کرده بودند؟

نکند ماجرای خون های آلوده کار سازندگان در حاشیه بوده؟! اگر قرار به پاسخ دادن باشد که شما سر صف باید باشید. به جای این که هفت هزار نفری به یک کار هنری حمله کنید، به فکر بیمارانی باشید که دردشان یک طرف است و هفت هزار گرفتاری شان یک طرف. به جای اینکه هفت هزار نفری به تلویزیون حمله کنید، هفت هزار نفری بیایید هزینه درمان چند بیمار را قبول کنید یا هفت هزار نفری یک درمانگاه خیریه بسازید... باشد که رستگار شوید...» (سیمرغ)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
۰
۰
شماكه ریگی به كفشتان نیست،شما كه قسم خورده اید،شما كه خدای سلامتیه مردمید،خدا بیامرزه موسس مجله گل آقا رو كه همیشه با بزرگان شوخی داشت ولی به ظرافت هنرش بعداز مرگش پی بردن..... حالا چرا جوش آوردین؟؟؟حتما چیزی هست كه نشانه بسمت شماهاست حالا....... مگه چه كارشاقی رو برای مردم كردین كه بهتون برخورده جز اینكه چندبرابرازشون جلوتر گرفتین.......
محمد شیخ
Norway
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
۰
۰
با سلام این افراد اگه به دموكراسی اعتقاد داشته باشند اولاً بایستی عذر خواهی كنند و دوماً بخودشون بیایند و بپذیرن كه خلافكار ی و كلاه برداری در تمامی شغلها وجود دارد .
مجلس حتماً بایستی در قوانین باز بینی كند و مانند كشورههای اروپایی حق رو به مریض بدهد و بیمه پزشكان و پرستل بیمارستان رو بردارند .
مسئله دیگه فردی كه سالم هست هیچ وقت اعتراض به هنر بازگوی طنز نمیكنه و در عوض دنبال بهترشدن و بهتر سرویس دادن با احترام متقابل میشوند .
مداتهاست كه بنام سرویس VIP از مراجعه كنندگان دو برابر قیمت پول دریافت میكنند و إعلام میكنند كه پول سرویس مونه دیگه .
بقول اقای مهران مدیری ای جانم ......
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
۰
۰
خانم بنده را زمان زایمان بدون بیهوشی فقط با بی حسی عمل كردن
در بیمارستان فیروزكوه بعد وقتی همسرم درد بسیار زیادی داشت و التماس میكرد كه بیهوشم كنید را حین عمل گفتند ساكت و ....
من زمان سریال فهمیدم و همسرم به من تا حالا نگفته بود
اگر آن پزشك كه ناپزشك هست را بدانم .....
musa
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
۰
۰
چرا رسانه ملی به جای ایجاد همدلی بین مردم وصنف های مختلف تفرقه می افكند؟
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
۰
۰
درود بر شرفت این چند درصد پزشكها اصلا بویی از انسانیت و شرافت نبرده اند و فقط پول را میبینند و میشناسند و جان انسانها اصلا برایشان اهمیت ندارد
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
۰
۰
اینا فقط به فكر پولن
من مادرم یك ماهه باید عمل بشه چون وضع مالیمون خوب نیست باید تو بیمارستان دولتی عمل كنه ولی دكترش میگه اگر میخوای تو بیمارستان دولتی عمل كنی باید صبر كنی تا تعرفه جدید بیاد یا پنج میلیون بهم بدی تا عملت كنم
به كی باید دردمونو بگیم
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
۰
۰
واقعا خنده داره ..این قشر یعنی تحصیل كرده های جامعه یعنی فرهیختگان ....توی خونه و مهمونی شعار آزادیه بیان ولی موقع خودشون كه میرسه سانسور ..........اگر واقعا میخواهید از حقتون دفاع كنید هزینه های سر سام اور پزشكی را كمتر كنید تا كسی بهتون خورده نگیره ...واقع مگر یك پزشك چرا باید روزی5میلیون تومان درآمد داشته باشه بعد كسی مثل من كه توی همین مملكت با جونم بازی میكنم فقط 2میلیون ماهیانه حقوق بگیرم ...بعد كسی حتی حق شوخی كردن با اونها را نداشته باشه
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
۰
۰
مرسی آقای كرمی با همه حرفات صد در صد موافقم.......
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
۰
۰
روز 5شنبه پذشته به خاطر مشكلی كه برای خواهرم پیش اومد بیمارستان ......رفتیم ، از 6.30 صبح تا 8.30 صبح جلوی پذیرش بیمارستان فقط برای تشكیل پرونده بیمار معطلمون كردن با اینكه پول داشتیم با اینكه بیمار باید سریع میرفت اتاق عمل یك تشكیل پرونده دو ساعت زمان برد و تازه بیمار رو با پای خودش فرستادن آزمایشگاه و رادیولوژی . بیماری كه باید سریع بره اتاق عمل رفته تو آزمایشگاه و تو صف ایستاده تا نوبتش بشه به هركسی هم كه میگی بابا این بیمار باید بره اتاق عمل حالش خوب نیست حتی خود دكتر معالج از اتاق عمل زنگ زده به پذیرش و پرس و جو كرده كه بیمار كجاست اما ماشالا همه با اخلاق تند و طلبكارانه جواب میدن انگار كه خودشون دانشمندن و بقیه مردم بی سواد و نادون.
من از خانواده ای هستم كه اكثرا از جامعه پزشكان هستیم . متاسفم برای وضع نا بسامان بیمارستانها و اخلاق تند و برخورنده كادر اداری و عیر اداری .یعنی حتی اگه مردم پول هم داشته باشن و بخوان جون مریضشون رو نجات بدن باید كلی مصیبت بكشن.جلو چشم خودم خانواده ای كه معرفی شده بودن برای بستری كردن فرزندشون به علت تومور مغزی ، حسابداری بیمارستان با شرط و شروط حاضر به بستری بیمار شد كه هزینه های بیمار شما بالای 30میلیون تومان میشه و دكتر نوشته فعلا با 10میلیون تومان بستریش كنیم اما باید تعهد بدین كه تا آخر هزینه رو پرداخت میكنین و ...
حالا فكر كنین خونواده ای كه با تالمات روحی برای بچه بیمارشون دست به گریبونن این برخورد ها رو هم ببینن.
اعتراض كنین به كجای دنیا بر میخوره مگه !!!!
پریناز
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
۰
۰
برای صدا و سیما متأسفم اگر به خاطر این مزخرفات از پخش در حاشیه ممانعت كند و یا از مهران مدیری بخواهد كه در روند داستان تغییراتی ایجاد كند.

خدمت هفت هزار پزشك هم عرض كنم: از قدیم گفتند : فحش رو كه بندازی زمین، صاحبش برش می داره....
ببخشید رك می گما ... ولی فقط با همون هفت هزارتام...
پریناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
۰
۰
جام جم عزیز !
فعلا كه این طوریه
بیمارستان شداسایشگاه
فردا مسئولین آسایشگاه معترض میشن، بعد میشه زایشگاه، بعد میشه دانشگاه، بعد میشه پاسگاه....
همین طور ادامه پیدا می كنه و هر روز یه جماعتی ناراحت میشن و به تریش قباشون برمی خوره...
در حالی كه مردم كه مخاطبین اصلین خواهان ادامه روند فعلی در حاشیه هستند. یك نفرم كه داره حرف دل مردم رو این چنین هنرمندانه میزن یه قشر به اصطلاح تحصیل كرده مانعش میشن.

نیازمندی ها