گفت‌و‌گو با محمد نادری، بازیگر سریال «شمعدونی»

نقاط ضعف «هوشنگ» دوست‌داشتنی است

صداپیشه شخصیت ناصر پاپتی در سریال «فوق سری» گفت: خوشبختانه بازتاب خوبی را از دوبله نقش آقای فخیم‌زاده گرفتم و در ابتدای پخش بسیاری متوجه دوبله این نقش نشدند و تصورشان بر این بود که فخیم‌زاده خودش صداسازی کرده است.
کد خبر: ۷۸۴۴۹۶
گوینده ناصر پاپتی: مردم متوجه دوبله نشدند

نادری در این باره توضیح داد: وقتی از سوی عوامل این سریال برای صحبت به جای یکی از نقش‌هایی که مهدی فخیم‌زاده آن را ایفا کرده بود دعوت شدم، تعجب کردم. صحبت کردن به جای مهدی فخیم‌زاده آن هم با آن ظاهر و صدای خاصی که دارد کار راحتی نیست و ریسک زیادی را می‌طلبد، به همین دلیل از ایشان خواستم که عذر من را بپذیرد و این کار را به فرد دیگری واگذار کند، اما فخیم‌زاده با توضیحاتی که به من داد به نوعی برای حضور در این کار متقاعدم کرد و تصمیم گرفتم با وجود سختی‌هایی که وجود داشت این کار را انجام دهم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فخیم‌زاده به سراغ گویندگان صاحب سبک در این عرصه نرفت، گفت: این سوالی بود که من روز اول مطرح کردم و ایشان در جواب گفتند دوست دارند از صدایی استفاده کنند که به گوش مردم آشنا نباشد و آنها متوجه تفاوت دوبله این کار نشوند.

نادری ادامه داد: ضمن این‌که مهدی فخیم‌زاده تاکید داشت فردی که به جای او صحبت می‌کند تجربه بازیگری را داشته باشد تا بتواند حس‌ها را درست منتقل کند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها