معرفی بازی Don't Touch the Spikes

بازی موبایل: جیک جیک مستون

بازی بست فیندز هم از نظر سبک و هم ظاهر، یکی از بهترین جورچین‌های عرضه شده در بازار موبایل است.
کد خبر: ۷۸۲۵۳۴
بازی موبایل: یک چالش خوش رنگ و لعاب

جام جم کلیک: اگر از جورچین‌های رفع رجویی و دم دستی خسته شده‌اید و می‌خواهید خود را بیشتر به چالش بکشید، بازی بست فیندز را به شما توصیه می‌کنیم. این بازی زیبا با یک طراحی کارتونی فوق‌العاده جذاب و شخصیت‌های واقعا دوست داشتنی به استقبال شما می‌ٱید. از نظر ذوق طراحی، می‌توانیم این بازی را با عنوان بامزه‌ی Cut the Rope مقایسه کنیم.

در این بازی نقشه‌ای وسیع پیش پای شما قرار می‌گیرد که چندین و چند مرحله و حتی محیط (جنگلی، زمستانی و...) را شامل می‌شود. بازی دارای پنج شخصیت است که به مرور باز می‌شوند. هر کدام از این موجودات (یک مارمولک، یک سوسک، یک عنکبوت و...!) توانایی منحصر به فردی دارد که با یکی از رنگ‌های خانه‌های جورچین تناسب دارد. با حذف خانه‌های رنگی مربوط به هر شخصیت، نوار انرژی او پر شده و می‌توانید از قدرت ویژه‌اش استفاده کنید.

هر مرحله یک تعداد حرکت محدود در اختیار شما گذاشته و یک سری فعالیت از شما می‌خواهد. به عنوان مثال در یک مرحله باید طی 20 حرکت، 30 برگ گل را جمع‌آوری کرده و 5 دشمن را هم از بین ببرید. ترکیب این فرمول با انواع مانع که سر راه بازیکن قرار می‌گیرد، از بست فیندز یک بازی جورچین ایده‌آل ساخته است.

راستی به قدر کافی تاکید کردیم که این بازی گرافیک بشدت دلنشینی دارد یا باز هم بگوییم؟ :D

عنوان بازی: Best Fiends

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Seriously Digital Entertainment Ltd.

سبک: پازل، جورچین

دانلود رایگان بازی Best Fiends برای اندروید

دانلود رایگان بازی Best Fiends برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها