در کلیک شماره ۴۹۵ شما را با سرویس اتوماسیون اینترنتی IFTTT آشنا کردیم (http:‌/‌‌/‌bit.ly‌/‌1EBzJLh). این اپلیکیشن کارهایی را که برایش تعیین می‌کنید به‌صورت خودکار انجام می‌دهد.
کد خبر: ۷۷۸۳۵۳
سرویس اتوماسیون اینترنتی IFTTT گسترش می‌یابد

برای مثال می‌توانید تعیین کنید هرگاه عکسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتید، آن عکس برای شخص خاصی نیز ایمیل شود یا اگر یادداشتی نوشتید در دراپ‌باکس نیز ذخیره شود. حال توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن تصمیم گرفته‌اند خانواده خود را گسترش دهند و همراه با تغییر علامت تجاری خود از سه اپلیکیشن جدید نیز برای اندروید و آی‌.او.‌اس رونمایی کردند.

براساس این تصمیم نام IFTTT به نام مختصر شده IF تغییر کرده و سه اپDo Camera، Do Button و Do Note نیز کار کسانی را که از این سرویس استفاده می‌کنند راحت‌تر کرده تا تنها با یک کلیک فرمان‌های خود را انجام دهند. Do Camera به شما کمک می‌کند فرامین مربوط به عکس‌ها را برنامه‌ریزی کنید. مثلا مشخص کنید تصاویر گرفته شده به‌صورت مستقیم به شخص خاصی ایمیل شود یا در شبکه اجتماعی خاصی آپلود شود. Do Note می‌تواند به شما در ارسال یک یادداشت به شبکه اجتماعی توییتر یا ذخیره شدن در اورنوت کمک کند. Do Button نیز برای دسترسی سریع به همه دستورالعمل‌هایی است که در IF از آن استفاده می‌کردید. این تغییرات نشان می‌دهد این سرویس در حال بزرگ‌تر و تبدیل شدن به یک شرکت حرفه‌ای‌ است که برنامه‌های مهمی برای انجام دارد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها