روز پنجشنبه هفته جاری مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار اکبر هدایتی فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد نیروی انتظامی در شهر ری برگزار می شود؛ شهیدی که او را «مصداق واقعی پلیس اسلامی» لقب داده اند.
کد خبر: ۷۷۶۲۳۱
بزرگداشت شهیدی که مصداق واقعی «پلیس اسلامی» بود

به گزارش شهیدنیوز، سردار هدایتی نخست در دوم بهمن ماه 1364 در منطقه عملیاتی فاو شیمیایی شد و از ناحیه ریه و چشم آسیب دید. با این حال، همچنان در صحنه دفاع از کشور در برابر دشمنان مزدور بعثی باقی ماند و بار دیگر در سوم دی ماه 1365 در عملیات کربلای 4 در منطقه آبادان بر اثر حمله شیمیایی از ناحیه پوست و چشم مجروح گشت.

این سردار سرافراز پس از تحمل سالها رنج و مشقت ناشی از عوارض شیمیایی در پانزدهم اسفندماه سال گذشته به خیل عظیم یاران شهیدش پیوست و در جوار برادر شهیدش، امیر هدایتی آرام گرفت.

سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در باره او گفته است: « 22سال از ابتدای آشنایی من با "شهید هدایتی" از بدو ورود ایشان به نیروی انتظامی در دانشگاه علوم انتظامی می گذرد، بدون تردید و با قاطعیت می توانم بگویم که ایشان یکی از مصادیق واقعی "پلیس اسلامی" بود.»
نخستین بزرگداشت فرمانده شهید نیروی انتظامی + عکس

وی افزود: درمدت آشنایی با ایشان هیچ گونه ضعف اخلاقی، رفتاری و کاری از ایشان ندیدم این شهید گرانقدر، برادری مجاهد، مخلص و نمونه بود؛ این خصوصیات اخلاقی به واقع کاراکترهای واقعی یک پلیس اسلامی است و ایشان یک مأمور وظیفه شناس و متعهد بود.

پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت 8 صبح روز 17 اسفندماه92 از مقابل ستاد فرماندهی ناجا و ساعت 10 صبح از میدان اصلی شهرری تشییع و درشهرری صحن حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع ) باغچه طوطی در کنار درب ورودی دفتر پاسخگویی به سوالات شرقی مقام معظم رهبری آیت الله سید علی خامنه ای به خاک سپرده شد.

تصاویری از مراسم تشییع این شهید والامقام را می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها