در این فیلم تماشایی اما رقت انگیز از حیات وحش بیننده شاهد بچه فیلی خواهد بود که شیرها زنده زنده او را می خورند. توصیه می شود افراد حساس این فیلم را نبینند.
کد خبر: ۷۷۱۷۰۱
زنده خورده شدن بچه فیل از سوی شیرها + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ارث تاچ، این فیلم به اندازه ای رقت انگیز است که حتی فیلم بردار را تحت تاثیر قرار داد. بچه فیل در میان علف های بلند سرگردان است. حیوان از گله اش دور افتاده و خانواده اش را گم کرده است.

بچه فیل گم شده طعمه آسانی برای گروه شیرها است. بچه فیل خطر را احساس کرده است. ماده شیرها از میان علف های بلند بچه فیل را تعقیب می کنند. آنها سرانجام بچه فیل را به زمین می اندازند اما ماده شیرها قادر نیستند گلوی بچه فیل را در آرواره هایشان فشرده و او را خفه کنند و پس از خفه کردن طعمه شان را بخورند.

بنابراین ، شیرها به طور گروهی بچه فیل را احاطه کرده و هر یک قطعه ای از بدن حیوان را با دندان ها و پنجه هایشان می درند. یک ماده شیر سر خرطوم بچه فیل را آرواره هایش گرفته است.

در تمام این مدت که به نظر پایان ناپذیر می رسد بچه فیل ناله های بلندی از درد سر می دهد. خانواده او به اندازه ای دور هستند که صدای ضجه و ناله های حیوان بخت برگشته را نمی شنوند.

بچه فیل هر از چند گاه از شدت درد سرش را بلند کرده و به زمین می کوبد. حتی توله شیرها روی بدن بچه فیل آمده تا قطعه گوشتی نصیبشان شود. بچه فیل هنوز زنده است و ناله می کند.

به هرحال ، دو سه ساعتی طول می کشد تا رنج حیوان به پایان رسیده و جان بدهد. در هر حال، در حیات وحش مساله بقا مهم ترین اصل برای هر موجودی نیست یکی باید بمیرد تا دیگری زنده بماند.

با هم این فیلم تماشایی اما رنج بار را ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها