گزارش «جام‌جم» از دلایل رکوردشکنی مصرف بنزین

خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین

100 میلیون لیتر در روز

مصرف بنزین در تهران 3 رقمی شد

میزان مصرف بنزین در کلانشهر تهران در هفته منتهی به 26 دی ماه با افزایش بیش از 2 میلیون لیتری به مرز صد میلیون لیتر نزدیک شد.
کد خبر: ۷۶۱۱۳۷
مصرف بنزین در تهران 3 رقمی شد

در دوره زمانی ٢٠ تا ٢٦ دی ماه امسال، ٩٩ میلیون لیتر بنزین در تهران مصرف شد در حالی که در هفته پیش از آن ٩٦ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر بنزین مصرف شده بود.

میانگین مصرف بنزین در بازه زمانی یاد شده، ١٤ میلیون و ١٤٢ هزار لیتر بود که در مقایسه با هفته پیش (١٣ میلیون و ٧٨٥ هزار لیتر) ٣٥٧ هزار لیتر افزایش یافته است.

بیشترین مصرف بنزین در تهران با ١٤ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (٢٤ و ٢٥ دیماه) و کمترین آن با ١٣ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر در روز جمعه (٢٦ دی ماه) بوده است.

همچنین گزارش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی حاکی از مصرف روزانه ٦٦ میلیون لیتر در سطح کشور در هفته منتهی به 26 دی ماه است.

مصرف روزانه بنزین کشور در دوره زمانی ٢٠ تا ٢٦ دیماه، با بیش از یک میلیون و ٣٧٠ هزار لیتر افزایش نسبت به هفته پیش، به ٦٦ میلیون و ٧١ هزار لیتر رسید.

در هفته منتهی به ٢٦ دیماه امسال، مصرف بنزین کل کشور ٤٦٢ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر بود که در قیاس با هفته پیش از آن (٤٥٢ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر)، ٩ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر افزایش یافته است.

بیشترین مصرف این فرآورده با ٧٢ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر به روز پنجشنبه و کمترین آن نیز با ٦١ میلیون لیتر در روز جمعه (٢٦ دیماه) بوده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها