رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی گفت: افراد شاغل در محیط‌های کار با مشکلات و تنش‌های زیادی مواجه هستند، بر همین اساس سازمان بهزیستی طرحی را درجهت کاهش تنش و ایجاد راهکار برای این موضوع در میان کارگران و شاغلان در محیط‌های کار اجرایی کرده است.
کد خبر: ۷۶۰۶۰۷

به گزارش مهر، مجید رضازاده افزود: با توجه به این‌که افراد ساعات زیادی را در محیط کار بوده به همین دلیل استرس و تنش می‌تواند در زندگی خانوادگی و فردی آنان تاثیر بگذارد به همین دلیل برای جلوگیری از این موضوع، طرح غربالگری سلامت روان در جامعه کار و کارگری با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرایی می‌شود. رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: در نهایت پس از اجرای این طرح آسیب‌ها و تنش‌های محیط کار در شهرهای مختلف شناسایی و جمع‌آوری می‌شود و همچنین برنامه‌ای با عنوان اطلس سلامت روان تدوین خواهد شد.

رضازاده با اشاره به این‌که برنامه تدوین شده در استان‌های مختلف می‌تواند زمینه‌ساز برنامه‌ریزی در محیط‌های کاری و به تبع آن کاهش تنش‌های شغلی افراد شود، عنوان کرد: سازمان بهزیستی در زمینه‌های مختلف اقدام به برگزاری مراکز مشاوره تلفنی و حضوری کرده که متقاضیان در زمینه نارضایتی شغلی نیز می‌توانند مشاوره بگیرند. وی از برگزاری کارزار رسانه‌ای شیشه در استان‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: مرحله اول این طرح سال گذشته در استان‌های تهران و مازندران آغاز شد که امسال نیز با توجه به نتیجه مثبت آن در تعداد بیشتری از استان‌ها اجرایی شد و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم در سال آینده بقیه استان‌هایی را که تحت پوشش قرار نگرفته‌اند با طرح کارزار رسانه‌ای پوشش دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها