بنا به اعلام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶، طرح «زمستان امن برای کودکان کار» در منطقه ۱۶ آغاز شده و تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۵۹۰۹۸
آغوش زمستان برای کودکان کار منطقه ۱۶ گرم و امن می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مازیار علوی ضمن اعلام این خبر گفت: حمایت های اجتماعی و فرهنگی از کودکان کار، یکی از رویکردهای اصلی شهرداری تهران طی سالهای اخیر بوده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ افزود: اجرای طرح «زمستان امن برای کودکان کار» یکی از طرح های چندگانه شهرداری تهران برای حمایت از این کودکان است که جزو آسیب پذیرترین اقشار جامعه به شمار می روند.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه ۱۶ نیز، اداره رفاه و خدمات اجتماعی مسئولیت اجرای طرح «زمستان امن برای کودکان کار» را بر عهده دارد و این طرح که از ابتدای دیماه آغاز شده، تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

ابوذر الله کرم مدیر اداره رفاه و خدمات اجتماعی منطقه ۱۶ نیز در این مورد گفت: در اجرای طرح «زمستان امن برای کودکان کار» که از نخستین ماه زمستان آغاز شده است، کمیته اجرایی طرح متشکل از مدیر مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی، کارشناس آسیب های اجتماعی منطقه، دو نفر از مسئولین خانه های رفاه و خدمات اجتماعی سراهای محلات و یک نفر نمایده از سازمان های مردم نهاد است که در روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۴ تا ۱۷ به سراغ کودکان کار می روند و بسته های حمایتی را به آنان اهدا می کنند.

وی افزود: تیم اجرای این طرح ضمن حضور در میادین و معابر پرتردد و محل تجمع و فعالیت کودکان کار، ضمن انجام مصاحبه تخصصی مددکاری با آنان، آشنا شدن بیشتر با مشکلات این قشر از آسیب دیدگان اجتماعی و تکمیل بانک اطلاعاتی دقیق، به هر یک از این کودکان، یک بسته بسته البسه گرم (ژیله،کلاه، جوراب، دستکش و شال گردن) به همراه یک بسته پذیرایی شامل کیک و شیر اهدا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها