پخش سریال «سقوط آزاد» به کارگردانی علیرضا امینی، امروز از شبکه نمایش آغاز می‌شود. این سریال پلیسی ساعت 16 به نمایش در می‌آید و تکرار آن روز بعد ساعت 4 صبح است.
کد خبر: ۷۵۷۹۱۶
سقوط آزاد «حامد بهداد» در شبکه نمایش

به گزارش روابط‌عمومی شبکه نمایش، در این سریال حامد بهداد، پوریا پورسرخ، الهام حمیدی، روناک یونسی، سولماز غنی و... بازی می‌کنند که یونسی اجرای نقشی منفی را به عهده دارد.

داستان این سریال درباره یک گروه خرابکار حرفه‌ای است که به‌واسطه آشنایی با سیستم‌های رایانه‌ای قصد دارند دست به اقداماتی علیه امنیت مردم بزنند. با انجام اولین عملیات، پلیس وارد ماجرا می‌شود؛ در این میان سرگرد صابری از افسران زبده پلیس مامور می‌شود مجرمان پرونده را شناسایی و دستگیر کند. رفته رفته همه نشانه‌های موجود به زنی به نام «مانا» می‌رسد که طراح اصلی گروه خرابکار محسوب می‌شود، اما پیدا کردن این زن آن‌قدر که ابتدا تصور می‌شد، ساده نیست. در مسیر پیدا کردن این مجرم ماجراهای بسیار دیگری به‌وقوع می‌پیوندد.

این سریال به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز سال 90 از شبکه یک به نمایش در آمد.

این شبکه سریال‌های خارجی دهکده خاطرات، دادرس و دکتر بلیس را نیز برای این هفته در جدول پخش قرار داده است. سریال دهکده خاطرات اقتباسی از رمانی است که فلورا تامپسون نویسنده بریتانیایی با عنوان «از لارک رایز به کندلفورد» نوشته و در آن زندگی شخصی خود را روایت کرده است. البته سریال ساخته شده براساس این مجموعه نیز با همین عنوان بوده اما به‌دلیل ناآشنا بودن مخاطبان ایرانی با نام دهکده لارک رایز و شهر کوچک کندلفورد، عنوان دهکده خاطرات برای آن انتخاب شده است.

فلورا تامپسون در این رمان، نام لورا را برای خود انتخاب کرده و زندگی در دهکده‌ای کوچک را تعریف می‌کند که در حقیقت زندگی خودش در قرن نوزدهم است. این رمان داستان دختری به نام لوراست که برای امرار معاش و کمک به خانواده، کارش را در مرکز پست به‌عنوان کارآموز آغاز می‌کند. این کار شروع یک سری اتفاقات برای فلورا و افراد خانواده و آشنایان است. میزان علاقه خوانندگان رمان‌های کلاسیک نسبت به این کتاب تا حدی بود که شبکه بی.‌بی.‌سی برای ساخت سریال دهکده خاطرات از سه کارگردان به نام‌های مارک جابست، چارلز پالمر و جان گرینیگ دعوت به همکاری کرد. این سریال 40 قسمتی، محصول سال ‌٢٠٠٨ انگلیس است که در سال 2009 عنوان بهترین سریال درام تلویزیونی و جوایز باشگاه رادیو و تلویزیون را از آن خود کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها