اسکیتر بوی یکی از خاص‌ترین رانرهای بازار است. در این بازی در نقش یک اسکیت‌باز پرانرژی موانع را پشت سر گذاشته و امتیاز کسب می‌کنید.
کد خبر: ۷۵۶۹۷۷
بازی موبایل: اسکیت بازی با طعم چالش

جام جم کلیک: سبک رانر هواداران زیادی دارد. یکی از انواع این سبک که کمتر مورد توجه واقع شده، رانر دوبعدی است. پیش از این بازی وکتور را معرفی کرده بودیم که یکی از بهترین بازی‌های سبک رانر دوبعدی است. بازی اسکیتر بوی اما حال و هوایی دیگر دارد. در این بازی در نقش یک اسکیت‌باز جوان به پریدن از روی موانع و کسب امتیاز می‌پردازید.

بازی دارای سه محیط شهر، جنگل و قبرستان است. هر محیط چندین مرحله و هر مرحله چندین مانع و قسمت مخفی و... دارد. کنترل بازی واقعا ساده است. یک دکمه سمت چپ تصویر قرار دارد که از آن برای پا زدن و سرعت دادن به اسکیت استفاده می‌کنید و یک دکمه سمت راست قرار دارد که بوسیله‌ی آن می‌توانید بپرید. تنظیم سرعت و مقدار پرش برای جمع‌آوری بهترین امتیاز و تمام جام‌های مخصوص حیاتی است.

در هر محیط شاهد موانع مختص آن محیط هستید. در شهر با انواع گلدان و حتی رانندگان روبرو هستید و در جنگل با انواع الوار و حصار. چیدمان موانع و ستاره‌های امتیازبخش در مراحل به گونه‌ای است که برای دستیابی به امتیاز کامل (عدم باخت، کسب امتیاز بالا و جمع‌آوری جام‌ها) باید کاملا روی مراحل اشراف داشته باشید. البته برای صرفا رد کردن مراحل نیازی به این حد دقت نیست و از این رو می‌توانیم این بازی را عنوانی بدانیم که هم به مذاق گیمرهای تفننی خوش می‌آید، هم آن‌هایی که دنبال درآوردن ته امتیاز بازی‌هایشان هستند.

عنوان بازی: Skater Boy

سیستم عامل: اندروید

سازنده: Runner Games

سبک: رانر

دانلود رایگان بازی Skater Boy برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها