مراسم قلک‌شکان که با حضور جمشید مشایخی، محمدحسین لطیفی و جمعی از هنرمندان کشور در یک بنیاد خیریه برگزار شده بود، فردا از برنامه فیتیله جمعه تعطیله پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۵۴۷۴۹

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، برنامه عموهای فیتیله‌ای امروز و فردا در سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) و همچنین ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه(س) با حال و هوایی متفاوت پخش می‌شود.

بازیگر و کارگردان برنامه «فیتیله» در این باره گفت: عموهای فیتیله‌ای امروز در سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) با اجرای نمایش‌های تنبل‌خان شاه‌عباسی، چوپان دروغگو، دندانپزشکی و حاکم فیتیله‌ای مهمان بچه‌هاست. وی افزود: در این برنامه درباره عادت‌های ناپسند دروغگویی و تنبلی با دوستان خود صحبت می‌کنیم و عموهای فیتیله‌ای ترانه‌ای را تقدیم ساحت مقدس امام عصر(عج) می‌کنند.

مسلمی گفت: گزارشی از بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) پخش می‌شود که در آن خیرین آرزوهای چند کودک مبتلا به سرطان را بر آورده می‌کنند. همچنین این برنامه در آیتم «چند جوری» کاری از مریم سعادت، طرز تهیه چند غذای مفید و آسان برای مدرسه را آموزش می‌دهد. به گفته این کارگردان، عموهای فیتیله‌ای فردا نیز درباره فصل سرما و لزوم مهربانی با حیوانات در این فصل گفت‌وگو می‌کنند.

وی افزود: در این برنامه عموهای فیتیله‌ای نمایش‌های «گربه‌ها»، «جیک جیک مستونت بود»، «قصه مورچه»، «بغض در گلو» و «دزد دریایی» را اجرا می‌کنند.

مسلمی تاکید کرد: فردا در بخش «فیتیله محبت» مراسم قلک‌شکان برای نیکوکاری به کودکان با حضور جمشید مشایخی، محمدحسین لطیفی (کارگردان سینما) و دیگر هنرمندان کشور را به نمایش خواهیم گذاشت.

این کارگردان گفت: عموهای فیتیله‌ای فردا در سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه‌(س) ترانه‌ای متفاوت اجرا خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها