سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که برای اولین بار در یک دهه برنامه هسته ای ایران متوقف شده است بیش از هر زمانی طرفین مذاکره ایران و ۱+۵ به توافق جامع هسته‌ای نزدیک شده‌اند و این یک دستاورد بسیار چشمگیر است.
کد خبر: ۷۵۲۰۷۵
ایران و ۱+۵ بیش از هر زمانی به توافق جامع نزدیک شده‌اند

«مری هارف» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود در ارتباط با مسئله هسته‌ای ایران و مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه‌ آلمان) گفت: «اگر به جایگاه کنونی که در آن قرار داریم، نگاهی بیندازیم می‌بینیم، وقتی سال را شروع کردیم، برنامه هسته‌ای ایران فریز نشده بود، برنامه اقدام مشترک هنوز اجرایی نشده بود. ما بر سر میز مذاکرات نشستیم تا ببینیم که آیا می‌توانیم به توافق جامع دست پیدا کنیم و هم‌اکنون بیش از هر زمانی به توافق جامع هسته‌ای نزدیک شدیم و این در حالی است که برای اولین بار در یک دهه، برنامه هسته‌ای ایران متوقف شده است. این چیزی است که من فکر می‌کنم یک دستاورد بسیار چشمگیر بوده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
۰
۰
برنامه هسته ای ایران هرگز متوقف نمی شود، توقف فعالیت هسته ای ایران توهمی است كه شما غربی ها به ان دچار شده اید وبه ان دل خوش كرده اید.این جملات بیانگر ناتوانی شما در جلو گیری از فعالیت های هسته ای ایران میباشد.

نیازمندی ها