هیچ چیز در باشگاه مشخص نیست

درخشان: هر حرفی بزنم بیهوده است

جام جم ورزشی: سرمربی پرسپولیس گفت: اوضاع باشگاه به شکلی است که در مورد هر موضوعی حرف بزنم بیهوده است.
کد خبر: ۷۴۹۰۴۱
درخشان: هر حرفی بزنم بیهوده است

حمید درخشان در خصوص لیست خرید بازیکنان برای نیم‌فصل گفت: لیست خود را به باشگاه ارائه داده‌ام اما تا زمانی که سیاسی از زندان بیرون نیاید قرار نیست اقدامی برای جذب بازیکن در باشگاه صورت بگیرد و به نوعی همه ما در باشگاه بلاتکلیف هستیم.

وی ادامه داد: حقیقت این است که نمی‌دانم چه زمانی برای جذب بازیکنان مدنظرم اقدام خواهد شد. قرار است جلسه‌ای با اعضای هیئت‌مدیره باشگاه داشته باشم تا به نوعی به مشکلات رسیدگی شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از بازی تیمش مقابل فولاد تغییراتی در لیست خرید خود انجام داده است، اظهار کرد: لیست تغییری نکرده است. لیست دستمان است و دنبال این هستیم که هر چه سریع‌تر برای جذب بازیکنان مدنظرمان اقدام کنیم اما همان‌طور که گفتم بلاتکلیف هستیم.

درخشان در خصوص اینکه گفته می‌شود قصد دارد دروازه‌بان جدیدی برای تیمش به خدمت بگیرد، عنوان کرد: در لیستم فعلاً نام دروازه‌بانی دیده نمی‌شود اما در مورد عملکرد دروازه‌بان‌ها در نیم فصل اول و آینده آنها در تیم با اعضای هیئت‌مدیره جلسه‌ای خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حسین هدایتی برای جذب بازیکنان مدنظرش اعلام آمادگی کرده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر سیاسی از زندان آزاد شود و به وضعیت باشگاه سروسامان دهد. در مورد موضوعی هم که اشاره کردید باید بگویم مشخص شدن وضعیت مدیریت باشگاه از همه چیز مهمتر است.

درخشان درباره احتمال تقویت کادر فنی تیمش یادآور شد: در این مورد هنوز تصمیم نهایی نگرفته‌ایم. در شرایط فعلی اگر در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کنم بیهوده حرف زده‌ام چون هیچ چیز در باشگاه ما مشخص نیست.

(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها