طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۷۴۷۴۹۶
بارون بارونه زمینا تر می‌شه

سیاست روز : بارون بارونه زمینا تر می‌شه

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران: اینکه عده‌ای بگویند "کاخ ثابت پاسال"واجد ارزش است و باید آن را در فهرست آثار ملی به ثبت رساند، سند انجام این کار برای ما نمی‌شود.
به نظر شما کدام یک از گزینه‌های زیر باید به آقای مدیرکل "سند" بدهند که این بنا ارزش تاریخی دارد؟
الف) عموهای فیتیله‌ای
ب) سفیر کوبا در نروژ
ج) وزیر اقتصاد و دارایی کره شمالی
د) مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران

معاون رئیس‌جمهور: اظهار نمی‌کنیم «همه چیز آروم است و ما چقدر خوشبختیم"!
با توجه به این اظهار‌نظر برادر "نوبخت" فکر می‌کنید یک معاون رئیس‌جمهور کدام یک از ترانه‌های زیر را "اظهار" می‌کند؟
الف) می‌خوام بیام پیشت / جاده چه همواره / هوا چقدر بوی / عطر تو رو داره
ب) می‌خوام بیام در خونه تون / حرف بزنم با باباتون / بگم شدم عاشق دخترتون
ج) دوست دارم سبد سبد / باز گل عشق جوونه زد / دوست دارم تا پای جون / می‌خوای بمون می‌خوای نمون
د) بارون بارونه زمینا تر می‌شه / گل نسا جونم کارها بهتر می‌شه

محمد‌باقر قالیباف: هزینه حمل‌ونقل عمومی برای برخی اقشار باید مجانی باشد.
منظور از "برخی اقشار" در عبارت فوق کدام یک از گزینه‌های زیر است؟
الف) کسانی که عادت دارند روی شانه‌های مردم سوار شوند و حمل‌و‌نقل عمومی داشته باشند.
ب) مدیرانی که بهشان رو بدهی روی سر آدم سوار می‌شوند.
ج) کسانی که فکر می‌کنند "شهر" ملک پدری‌شان است.
د) هر سه گزینه بالا صحیح است.

آرمان : کارلوس کی روش رو گول می زنم!

امروز در مورد سه موضوع صحبت کرده ایم، ابتدا از همرنگ شدن کارلوس کی روش با جماعت، سپس از پیشرفت جدیدی در کشور و در پایان از پر توقعی برخی از دانشجویان نوشته‌ایم، با احترام، تقدیم شما؛
کی روش جان حالشو ببر!
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال در اظهار‌نظری گفته«از برزیل که برگشتیم فقط خوردیم و خوابیدیم» در پاسخ به جمله ایشان می گوییم؛ الف- تازه داری مثل ما می شوی ها کلک! ب- خجالت آوره، می‌دانی آقای کفاشیان از برزیل تا الان چقدر خندیده و کالری سوزانده؟! کمی از ایشان یاد بگیر. ج- تازه خبر نداری یک عده در همان برزیل خوردن و خوابیدن را شروع کردند. د- آقای کی روش ما هیچوقت فکر نمی‌کردیم مانیفست«برو حالشو ببر» توانایی جذب خارجی ها را هم داشته باشد، لطفا مترجم ایشان به زبان پرتغالی به کارلوس بگوید«برو حالشو ببر».
پیشرفت جدید
همین دیروز صبح پس از دستگیری یک سارق در بروجرد از پیشرفت جدیدی پرده برداری شده، ظاهرا ایشان زمان دزدیدن سیم های برق با سلاح جنگی مردم را تهدید می کرده! خب آدم نگران می شود، از فردا اگر شارژ ساختمان را ندهیم ممکن است مدیر ساختمان سوار بر تانک زنگ واحدمان را زده و بگوید«شارژ رو میدی یا شلیک کنم؟» همچنین بقالی محل که از او تعدادی جنس نسیه خریده‌ایم با دوشکا و گرینوف جلوی در منزل انتطارمان را بکشد، خلاصه داداش، مرگ من یواش!
روش امتحانی پالام پولوم پیلیم!
یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان ادعا کرده که یکی از اساتیدش در دانشگاه که کاندیدای انتخابات شده بوده، به شرطی که برای استاد تبلیغات انتخاباتی می کرده‌اند به آنها نمره می داده، بر این اساس؛
الف- طرح نمره به شرط تبلیغات مانند هندوانه به شرط چاقو!
ب- از ایشان سوال می کردید مظنه پخش تراکت و پوستر چند است بعدا با بقیه ارزان حساب نکنند!
ج- اگر استاد کاندیدای انتخابات شود،ممکن است تمام دانشجویان ایشان شامل طرح برو حالشو ببر شده و در هر ترمی که هستند، فارغ التحصیل شوند؟!
د- یعنی یک دانشجو باید آنقدر پرتوقع و کم سواد باشد که متوجه نشود استاد خودش هم چیزی از آن واحدی که تدریس می کند نمی داند و توی رودربایستی و با اکراه قبول زحمت کرده تا آن را درس بدهد،؟ حالا شما توقع‌تان را اینقدر بی منطق بالا می برید؟! نکند پس فردا توقع خواهید داشت که استاد زبانم لال برگه های امتحانی را به جای روش تصحیح پالام پولوم پیلیمی با روش دیگری تصحیح کند؟! توقع هم حدی دارد!

کیهان : اعتراف (گفت و شنود)

گفت: آقای عارف بعد از سخنرانی 16 آذر در دانشگاه شهید بهشتی اطلاعیه‌ای صادر کرده و در آن آورده است «بهترین موضع در مورد معرفی سران فتنه را مقام معظم رهبری در دیدار با مردم عزیز قم در دیماه 88 اتخاذ نمودند که سران فتنه را آمریکا و انگلیس دانستند، بنابراین هرگونه اتهام‌زنی به هر فرد بخصوص عزیزان در حصر برخلاف اصول اخلاقی و اسلامی است»!
گفتم: مثل اینکه خود ایشان هم متوجه نشده که چه می‌گوید؟! چون اولا؛ به فتنه 88 اعتراف می‌کند و ثانیا؛ سران و مدیران اصلی فتنه را آمریکا و انگلیس می‌داند. بنابراین فقط حرفش این است که موسوی و کروبی و خاتمی نوکران آمریکا و انگلیس بوده‌اند نه اینکه سران اصلی فتنه 88 باشند و به این واقعیت هم اعتراف می‌کند که فتنه 88 یک فتنه آمریکایی انگلیسی و اسرائیلی بوده است.
گفت: نظر رهبری را هم تحریف کرده است، چون ایشان بارها به صراحت جرم سران فتنه را خیانت و مستحق مجازات سخت دانسته‌اند.

گفتم: یارو می‌گفت؛ امامزاده یعقوب را بالای مناره مصر، پلنگ خورده است! به او گفتند؛ امامزاده نبود و پیغمبرزاده بود، یعقوب نبود و یوسف بود، بالای مناره نبود و در صحرا بود، مصر نبود و کنعان بود، پلنگ نبود و گرگ بود و قضیه از اصل هم دروغ بود چون گرگ حضرت یوسف(ع) را نخورده بود و این دروغ را برادران او، یعنی اجداد همان‌هایی ساخته بودند که فتنه‌گران 88 به دستور آنها شعار «نه غزه نه لبنان» سر داده بودند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها