معرفی نرم افزار فوق العاده InstaMag 3.2.5

نرم‌افزار موبایل: طراحی مدرن عکس‌ها در موبایل

بیش از 300 تم زیبا طراحی شده به سبک مجلات، 10000 طرح بندی درسبک‌های مدرن ، ایجاد کلاژهای شگفت انگیز در کمترین زمان، استفاده از طرح‌های منحصر به فرد مجلات معروف همانند مانگا این نرم افزار را به یک ابزار قدرتمند برای جلوه دادن به عکس‌های شما تبدیل کرده است.
کد خبر: ۷۴۰۶۸۱
نرم‌افزار موبایل: طراحی مدرن عکس‌ها در موبایل

جام جم کلیک: شما می‌توانید با استفاده از 300 سبک مختلف که در پرتره آمده است حالت‌های میدانی، چشم انداز و بسیاری دیگر از موارد را به تصاویر خود بیفزاید و تغییر دهید.
ویرایش متن در قالب‌های مختلف نیز به شما اجازه می‌دهد تا توضیحات لازم را در محل مورد نظر اضافه نمایید.
از ویژگی‌های بزرگ InstaMag این است که به شما اجازه می‌دهد در کوتاه ترین زمان ممکن پوسته های مختلف ‌را با ‌کار خود تلفیق کنید.

قابل ذکراست این نرم افزار دو بار در هفته به روز رسانی می شود و شما می‌توانید برای دریافت آخرین طرح‌ها و سبک‌های جدید آن را به روز رسانی نمایید.
سبک‌های مانگا در این نرم افزار بسیار خلاقانه است به‌طوریکه گزیده شده از بین برترین سبک‌ها است و شما می‌توانید با اضافه کردن حباب‌های متنی، برچسب ها، انواع فونت ها و دیگر جزئیات صفحات بی‌حد و مرزی ایجاد کنید.

استفاده از سبک‌های مدرن در این نرم‌افزار نیز در نوع خود بی نظیر است و به شما اجازه می دهد تا عکس‌های خود را با بیش از 10000 طرح مختلف تلفیق کنید، جلوه های بسیار زیبایی به آنها بدهید و در صورت تمایل آنها را به اشتراک بگذارید.
با استفاده از سبک‌های مدرن فقط لازم است عکس‌هایی که دوست دارید را به همراه قالب مورد نظر انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار بصورت خودکار اقدام به ترکیب عکس‌ها کند.
این نرم افزار قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید 2.3 به بالا را دارد.

دانلود رایگان نرم‌افزار InstaMag برای اندروید 2.3 و بالاتر

دانلود رایگان نرم‌افزار InstaMag برای iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها