برای دیدن واقعیات نیازی به رسانه‌های خارج‌نشین نداریم

توضیحی درباره گزارش جنجالی حجاب در تلویزیون

الهام چرخنده درباره جدیدترین وضعیت سلامتی اش گفت: مشکل خاصی نیست و کمی ناراحتی قلبی من را روانه بیمارستان کرده است. الان هم به لطف خدا خوب هستم.
کد خبر: ۷۳۷۱۰۶
وضعیت «الهام چرخنده» در بیمارستان و ناگفته هایش درباره حجاب

به گزارش جام جم سیما شب گذشته گزارشگر شبکه خبر تلویزیون از الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان عیادت و گزارش کوتاهی از وضعیت وی ارائه کرد. در نریشن (گفتار متن) این گزارش گفته شد: زیور سریال آوای باران شبیه خود قبلی اش نیست. الهام چرخنده در این مدت از تهمت ها و تخریب های کسانی که با مواضعش موافق نیستند در امان نبوده است.

/Media/Image/1393/08/20/635512680119362335.jpg

الهام چرخنده که چند روزی است در بیمارستان بستری است در این گزارش گفت: امروز مردم من را به واسطه کار بازیگری ام نمی شناسند. یک آدم مشهور مثل هنرمند و فوتبالیست و سیاست مدارفقط به اندازه دو دقیقه جذاب است. ما بقی بازتاب آن چیزی است که در فکرش می چرخد. به قول شهید چمران یک شمع نمی تواند تمام دنیا را روشن کند اما می تواند تفاوت روشنایی و تاریکی را نشان دهد.

وی خطاب به منتقدانش یادآور شد: من هیچ چیزی ندارم که بگویم ننگ زندگی ام است؛ فقط می توانم به بخش هایی از زندگی ام افتخار نکنم. اما چون همیشه قلبم تقوا داشت امروز ظاهرم را شبیه قلبم کرده ام. رکن اول تقوا حجاب است و من از این مساله یک مدت کوتاهی غافل شدم. اما خوشحالم که دوباره سمت حجاب عزیز مادرم و خانواده ام برگشتم.

به گزارش جام جم سیما این بازیگر درباره گرایش های جدیدی که پیدا کرده توضیح داد: من از خانواده سینما به یک خانواده بزرگتر رسیدم. آن هم دل مردم مذهبی و ولایی و عاشق و دیندار است. حرفه من سینمای دینی و انقلابی است. این حوزه نه تنها حرفه من بلکه عشق و هدف من است. ای کاش می شد بچه ها را نسبت به تفکر کثیف غرب بیشتر آگاه کنیم. دیگر جنگ آنها توپ و تفنگ نیست. آنها در جبهه جنگ نرم به باورهای ما می تازند.

/Media/Image/1393/08/20/635512679975067576.jpg

وی خطاب به همکاران سینماگرش با لحنی کنایه آمیز گفت: من حالم خوب است و بیشتر از این خودتان را به زحمت نیندازید. بیشتر از این برای من سیل دعای مردم اهمیت دارد که دعایشان خالص است.

بازیگر سریال «آوای باران» در پایان تاکید کرد: الهام چرخنده و الهام چرخنده ها همچنان در هر شرایطی سرباز محکم جبهه جنگ نرم و جبهه مقاومت هستند. ما جانمان را در مسیر انقلاب و تبیین دین خواهیم داد.

گفتنی است چرخنده مشغول ساخت فیلمی مستند درباره شهداست و طرحی در حال اجرا دارد که دختران داوطلب برای داشتن حجاب برتر را یاری می کند. در این مستند فیلمی پخش شد که چرخنده را در دانشگاه ارومیه نشان می داد و دختری در حضور وی برای اولین بار چادر بر سر می کرد. (جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۱۳
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
۱
۰
سلام ما به عملكردها نگاه میكنیم مهم عمل انسان هاست آن هم بدون های و هوی!!!!یه چادر پوشیدن كه این همه جار و جنجال نداشت!!
....
Spain
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
۰
۰
تو یكی دیگه از كجا داره برات سود میاد یهو از غربی شدی اسلامی؟؟؟؟؟
انتقاداتتو نگهدار برای خودت چرا فریاد میزنی؟؟؟؟
s
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
۱
۰
عجب آدم متظاهری این خانم و مریدانش هستند. این مردم فقط چشم خود را به حقیقت بسته و دروغ را مثل نقل و نبات قبول میكند و بس.
این خانم بموقعش دست هالیوودی ها را از پشت می بندد
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
۰
۱
الهام جان
بخدا نیش ها را نوش كن كه لذت دارد لذت عشق بازی با خدا را جاهلان نمی دانند
الان كه می نگارم اشك هایم امانم نمی دهند تا بگویمت از درون قلبم بخدا گفتم خدایا اگر جانبازی من ارزش وقربی داره
اگر زخم های تنم آزارم می دهد و برای ان اجری ثوابی دادی همه اش را تقدیم نه الهام بلكه مادر الهام باد
از این كه می بینم خواهر به ندای فطرتش لبیك گفت در پوست خود نمی گنجم
الهام نیش ها را نوش كن كه جز زیبای نیست و فردای قیامت این نیش ها به فریادت خواهد رسید
قربانت برادر تو یك جانباز جا مانده از قافله عشق
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
۰
۱
اسمت رو سرباز امام زمان نزار! دل اقا رو میشكنی
خانم تهمینه اگه نمیدونی بدون لطف خداست! خدا ب هر كی بخواد لطف میكنه ب هر كیم نخواد ن!
وقتی چرخنده ب جایی رسیده ك میتونه الگو باشه چرا نباشه.اونم الگوی درست و حسابی
الهی ب حق علی خدا كمكش كنه تا تو مسیری ك قرار گرفته موفق باشه
خدا بهش واقعا عزت داده!
كساییم ك نقدش میكنن ی سری ادم عقده ای هستن ك فك میكنن دین و ایمون خودشون از همه برتره یا اصن دین و ایمون ندارن!
زهرا .ش
United States
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
۰
۱
سلام من نمیدونم اصلاح شدن و راه راست رو یافتن چرا انقدر برای بعضیا عجیبه آخه عزیزای من جوابتون رو حر ابن یزید ریاحی در صحنه كربلا داده دیگه چرا سوال میكنید چی شد ایشان یه دفعه با حجاب شد هر كس ممكنه یك آن به ذات واقعی و انسانی خودش برگرده تا خداوند اونو عزت بده فاصله حریت وخریت یك نقطه است پس خیلی براتون عجیب نیاد حر یك آن به خودش اومد و صاحب عزت شد ایشون هم تو صحبتاشون قید كردن كه قلبم به راه حق بوده اما گامشون رو اشتباه برداشته بودن حالا برگشتن وخواستن در راه حق باشن
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۱
باید اون بازیگرانه دیگه بدحجاب بیرون انداخته شن افتخار میكنیم به شما الهام جان .
ارش
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۱
خدا لعنت كند كسانی كه نیش میزنن ننگ بر شما وافتخار بر الهام جان .
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
۰
۱
دستم اشتباهی رفت چند بار روی منفی . الهام جان تو عزیزه حضرته زهرایی . بهت تبریك میگم حجاب زینته زنه .
معصومه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
۱
۱
سلام الهام جان ما به شما افتخار میكنیم . كار شما جهادی زهرا گونه است وكار شما پاسداشت خون شهداست و ما باز هم عظمت اجر وپاداش جهاد شما را نمفمیم یعنی اجر عظیمش را خدای مهربان میداند وبس وبر عكس عاقبت ان دنیا بازیگرانی كه مثل كبك سرشان را كرده اند زیر برف وفیلم معنوی بازی میكنند اما دریغ از یك ذره تحول در خودشان روی عروسك خیمه شب بازی را سفید كرده اند من كه صحنه های فیلمهای معنوی را میدیدم علاقه خاصی به خود بازیگر پیدا میكردم بعد تو سایتهای اینترنتی با چه قیافه های شرم اوری ظاهر میشوند شرمنده میشوم
خانم الهام چرخنده خود من دریك خانواده كوچك كه بی حجاب هستند وقتی با حجاب شدم مورد واكنش شدید قرار گرفتم چه برسه شما كه در جایگاهی كه دارید واضح و روشن است پس مقاوم باشید در این عرصه میتوانید كارهای زیبا واثر پذیر بسازید قلبهای شكسته زنان با عفت وخانواده شهدا بدرقه راهتان میباشد یا زهرا التماس دعا
نیلو
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
۰
۱
من محجبه نیستم اما به خانم زهرایی تبریك میگم علی پشتتون باید به عقاید هم احترام بگذاریم برای اینكه بتونیم رو همدیگر تاثیر مثبت بذاریم و الگو های درست در جامعه باب و به مقبولیت برسه باید به تفكر و عقاید هم احترم گذاشته و عقاید افراد و نتیجه تجربه های افراد بدونیم كه هیچ دو نفری زندگی رو یكسان تجربه نمیكنن
ایرانی اصیل
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
۲
۰
واقعا موندم اینایی كه كامنت به به و چه چه گذاشتن خودی هستن یا عوام ولی فوق العاده واسشون متاسفم

نیازمندی ها