معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت پیشرفت کار و تأمین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر را رصد می‌کند.
کد خبر: ۷۳۱۹۵۸

تکمیل نشدن ارائه خدمات زیربنایی مانند آب وبرق به برخی پروژه‌های مسکن مهر اکنون مهم‌ترین مشکل این طرح برای تکمیل شدن است. دستگاه‌های مسئول دراین باره مانند وزارت نیرو می‌گویند پول کافی برای ارائه این خدمات در اختیار ندارند.

اسحاق جهانگیری در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که قرار بود هزار میلیارد تومان برای تکمیل خدمات زیربنایی مسکن مهر از سوی وزارت نیرو و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای تکمیل خدمات زیربنایی مسکن مهر پرداخت شود، اما هنوز سهم 700 میلیاردی معاونت برنامه‌ریزی پرداخت نشده است، گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو دائم پیگیر پیشرفت ساخت و ساز و ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر هستند و ما نیز در دولت مرتب این موارد را رصد می‌کنیم.

وی ادامه داد: بزودی آن 700 میلیارد تومانی که معاونت برنامه‌ریزی ونظارت راهبردی برای تأمین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر قول داده، پرداخت می‌شود.

اواسط شهریور ماه امسال بود که جلسه‌ای برای تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر با حضور مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو و نوبخت در حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

در این جلسه محمد باقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی به جهانگیری و دیگر مسئولان ارشد وزارتخانه‌ها قول داد تا 700 میلیارد تومان را دولت و 300 میلیارد تومان را وزارت نیرو برای تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر تا پایان شهریور تقبل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها