جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌ کنم اسم رئال‌مادرید آنقدر بزرگ هست که اگر آنها به ایران بیایند فقط اسمشان باعث پیشرفت می‌ شود.
کد خبر: ۷۲۶۹۲۳
درخشان: بازی با تیم دوم رئال هم فوق‎العاده است

بازی دوستانه با رئال مادرید مخالفان و موافقانی در بین پیشکسوتان این تیم داشته است. عده ای می‌گویند هزینه این بازی گزاف است و بهتر است خرج تیم های پایه پرسپولیس شود و عده ای دیگر می‌گویند که این بازی باعث مطرح شدن نام پرسپولیس در سطح جهان می‌شود. با این حال حمید درخشان سرمربی پرسپولیس با برگزاری این بازی کاملا موافق است.
درخشان به "ورزش سه" گفت هزینه های این بازی از خود بازی در می‌ آید:
شرایط اردو ایده آل است
خدا را شکر شرایط اردو ایده آل است و ما هیچ بازی در آن نداریم. در این مدت سعی کردیم شرایط تیم را از لحاظ بدنی بهتر کنیم و فکر می‌کنم موفق شدیم. این اردو در ادامه لیگ خیلی به کار ما می‌ آید.
بعد از تعطیلات هم پرسپولیس مورد نظر من را نمی‌بینید
بعد از تعطیلات هم نمی‌ توانیم به پرسپولیس مورد نظر من برسیم چرا که این تیم خیلی کار دارد. حالا حالاها باید تمرین کنیم و زمان زیادی لازم است تا بتوانیم به پرسپولیس ایده آل من برسیم ولی خدا را شکر بازیکنان در این مدت پیشرفت بسیار خوبی داشتند.
بازی با رئال مادرید باعث پیشرفت فوتبال می‌شود
فکر می‌ کنم اسم رئال مادرید آنقدر بزرگ هست که اگر آنها به ایران بیایند فقط اسمشان باعث پیشرفت می‌ شود. فکر می‌ کنم بازی کردن با تیم دوم رئال مادرید هم فوق العاده است چه برسد به تیم اصلی آنها.
این بازی ها هزینه هایش را در می‌ آورد
من فکر می‌ کنم این بازی خودش هزینه هایش را درمی‌آورد شما ببینید بازی با میلان تمام هزینه های آن از طریق تبلیغات و اینجور مسائل درآمد. عده ای می‌ گویند این بازی 3 میلیون یورو خرج برمی دارد که من بعید می‌ دانم این مساله درست باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها