از بادکنک و لیوان تا سبدهای فلزی روی دیوار

گلدان‌های بادکنکی

در هر خانه‌ای لیوان‌هایی پیدا می‌شود که از هر دست، یکی دو عددش شکسته است؛ همچنین لیوان‌هایی که تازگی روز اول خود را از دست داده‌اند و برای اهل خانه دلچسب به نظر نمی‌آیند؛ مانند لیوانی که روزی جای مسواک‌ها بوده است. هم می‌توان این لیوان‌ها را دور ریخت و هم با همین یکی دو لیوان باقی‌مانده می‌توان وسایل زیبایی ساخت؛ وسایلی که هم یک بار دیگر قابل استفاده باشند و هم زیبا به نظر بیایند.
کد خبر: ۷۲۵۱۲۹
گلدان‌های بادکنکی
تهیه یک گلدان جدید و فانتزی همان کاری است که با این لیوان‌ها می‌توانید انجام دهید. گلدان‌هایی که بیشتر مناسب یک یا دو شاخه گل هستند و برای دسته گل‌های بزرگ قابل استفاده نیستند. برای شروع چند بادکنک رنگی تهیه کرده و سعی کنید بادکنک‌ها رنگ‌های شاد داشته باشد تا فضای خانه شما را صمیمی ‌و زیباتر کند. حالا حدود یک سانتی‌متر از محل باد کردن بادکنک را ببرید. با این کار می‌توان از حالت ارتجاعی بادکنک کمک گرفت و لیوان را داخل آن قرار داد. البته این کار در ابتدا کمی‌سخت به نظر می‌آید اما مطمئن باشید آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید، دشوار نیست و اگر دست به کار شوید و تعدادی از این گلدان‌ها در رنگ‌های متفاوت تهیه کنید، متوجه می‌شوید ارزش این زحمت را دارد و بعد از لیوان اول، به قول معروف دست​تان راه می‌افتد و کار راحت‌تر می‌شود.

یادتان باشد پیش از قرار دادن لیوان در بادکنک، در لیوان را توسط یک مقوای ضخیم‌تر یک دایره به قطر سه سانتی‌متر در آن ایجاد کرده‌اید، بپوشانید. در نهایت هم قسمت بالای بادکنک را داخل سوراخ روی مقوا قرار دهید. به این ترتیب با کمی‌دقت می‌توانید تعدادی گلدان کوچک و رنگارنگ داشته باشید. (ضمیمه چاردیواری)

مریم اسدی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها