مجری سیما: ما آدم‌های فضولی هستیم

فرزاد حسنی بالاخره از طلاق و جدایی خود سخن گفت

اعضای خانواده حسنی در یک برنامه تلویزیونی

رونمایی فرزاد حسنی از عروس جدید خانواده +عکس

روز گذشته (یکشنبه) به مناسبت عید قربان ویژه برنامه‌ای در شبکه سه سیما پخش شد که اتفاقات جالبی در آن رقم خورد: «فرزاد حسنی» مجری تلویزیون، برای اولین بار همراه با مادر، پدر، دو برادر و تازه‌عروس خانواده مقابل دوربین نشستند و گپ و گفتی خانوادگی در این برنامه تلویزیونی رقم خورد.
کد خبر: ۷۲۴۷۰۴
رونمایی فرزاد حسنی از عروس جدید خانواده +عکس

جام جم سرا: در گزارشی که در ادامه خواهید خواند بیشتر، بخشهایی را از گفت‌و‌گوی فرزاد حسنی و اعضای خانواده‌اش با مجری ویتامین ۳، آورده‌ایم با موضوعات جام جم سرا تطابق بیشتری دارد:

فرزاد حسنی در ابتدای برنامه گفت: «من با موتور خودم را سر برنامه رساندم، چون برنامه علی زاهدی عزیز است که خودم را همیشه مدیون او می‌دانم».

علی مرادی، مجری ویتامین ۳ از مادر فرزاد حسنی پرسید در این سال‌ها از چه چیزهایی به خاطر فرزندانتان گذشتید؟ مادر فرزاد حسنی گفت: «به خاطر بچه‌ها و همسرم از همه چیزم گذشتم. از همه خوشی‌های دنیا و مهمانی‌ها و جوانی‌ام گذشتم تا بچه‌هایم به یک جایی برسند.»

مرادی همچنین از مادر فرزاد حسنی پرسید «آیا از فرزاد راضی هستید؟» ایشان جواب داد: «مگر می‌شود راضی نباشم؟» حسنی نیز بعد از شنیدن این جمله گفت: «این روز‌ها به همچین روحیه‌هایی خیلی نیاز دارم...»

مجری ویتامین ۳ در ادامه برنامه گفت: «برای من کنار فرزاد حسنی ایستادن باعث افتخار است، چون فرزاد حسنی بی‌هیچ خساستی همه چیز را به من و امثال من و کوچکتر‌ها یاد می‌دهد و خیلی چیز‌ها را از او یاد گرفته‌ام.»

اواسط برنامه، بخش‌هایی از کوله پشتی با اجرای فرزاد حسنی از شبکه سه سیما پخش شد و بعد از برگشتن دوباره دوربین به استودیو و صحبتهای حسنی که از دیدن آن تصاویر هیجان زده شده بود، تازه عروس خانواده حسنی به همراه پدر (مرتضی) و برادر (فرشاد) فرزاد حسنی وارد استودیو شدند. مجری از فرزاد حسنی خواست اعضای خانواده‌اش را معرفی کند. او گفت: «آقا مرتضی که پدرم هستند، فرشاد هم که تازه داماد است ایشان هم تازه عروس خانواده ما هستند که امید همه خانواده است، چون ما خواهر نداریم، مادر هم خواهری ندارد. ایشان چند زبان زنده دنیا را بلد هستند و مهم‌تر از همه اینکه زبون قلب آدم‌ها را بلد است...»

علی مرادی از پدر حسنی پرسید که فرزاد بیشتر به شما رفته یا مادرش؟ آقا مرتضی حسنی گفت: «فرزاد بیشتر به مادرش رفته. در واقع زبان و قلبش به مادرش رفته و تنها یک سومش به من!» سپس فرزاد حسنی درباره رابطه خود با پدرش گفت: «من خیلی با آقام رفیقم. ما خیلی با هم خوشیم. از بچگی هم همه چیز بین ما رفاقتی بود. بین ما سه برادر خوش‌تیپمان فرهاد است، حرف‌زنمان من هستم و عاقلمان فرشاد!»

تازه عروس خانواده حسنی نیز در بخش دیگری از این برنامه طی صحبتی کوتاه گفت: «خیلی خوشحالم که با ازدواجم با فرشاد، من صاحب دو برادر خوب شدم، چون خودم از داشتن نعمت برادر محروم بودم. البته رابطه‌ام با فرهاد صمیمی‌تر است چون آقا فرزاد را کمتر می‌بینیم.»

مادر فرزاد نیز گفت: «من از هر سه تا پسرم راضی‌ام. فرشاد از این دوتا ساکت‌تر و قانع‌تر است، ولی فرهاد و فرزاد از پس خودشان برمی آیند.»

فرشاد گفت: «مامان، فرزاد را بیشتر از ما دو تا دوست دارد، چون پسر بزرگ خانواده بود و همیشه اولین نفری بود که افتخارات را به دست می‌آورد! او بود که اول از همه‌مان به دانشگاه رفت و به خاطر سنش کارهای دیگر را زود‌تر از ما انجام می‌داد. من خانه را به دو بخش تقسیم کردم؛ بخش فرهنگی–هنری که فرزاد است و بخش ورزشی هم فرهاد. علاقه‌ام به سینما و فیلم را با فرزاد تامین می‌کنم و در بخش ورزش هم که فرهاد ورزشکار خوبی است!»

فرهاد حسنی دیگر برادر فرزاد گفت: «فرزاد همیشه جاده صاف کن من و فرشاد بود. مثلا ما اگر پول تو جیبی یا هر چیزی از بابا می‌خواستیم، فرزاد را می‌فرستادیم جلو!»

فرزاد نیز گفت: «بله، من کتکخور گروه بودم و همیشه من را می‌انداختند جلو! (خنده) البته روابط بابا همیشه با ما خوب بود، بجز اواخر سال و نزدیک‌های اسفند که دیگر روابطش با ما تیره می‌شد! (خنده) آخر نزدیک عید که می‌شد و باید پول می‌داد ما خرید کنیم، هر جور شده بهانه می‌گرفت! مثلا می‌گفت چرا نمره‌ات شده ۱۹/۵؟! می‌گفتم بابا حالا به خاطر نیم نمره؟ یا می‌گفت چرا اومدی خونه دیر سلام کردی؟! یا عموت زنگ زده گفته فرزاد رو فلان جا دیدم! خلاصه که هر بهانه‌ای می‌آورد تا خرید نکند! (خنده)»

آنگاه مادر فرزاد در قامت دفاع از همسرش گفت: «پدرتان واقعا در حق شما پدری کرد... او هر روز بچه‌ها را به مدرسه می‌برد و برشان می‌گرداند. کمتر پدری از این کار‌ها می‌کند... من به تحصیلات بچه‌ها بیشتر از ثروت اهمیت می‌دهم، البته که پدر خودم به دلیل سن بالایشان اجازه ندادند من به دانشگاه بروم و تا دیپلم درس خواندم اما تحصیلات مهم‌ترین رکن من برای بچه‌ها بود. هیچ وقت یادم نمی‌رود که با چه عشقی کتاب‌هایشان را جلد می‌کردم.»

در پایان این برنامه فرزاد حسنی گفت: «من بومی و اهلی رادیو هستم. هنگام دلتنگی‌هایم به رادیو پناه می‌برم و در تلویزیون شادی‌هایم را نشان می‌دهم. ممنون از همه کسانی که من و خانواده‌ام را به این برنامه دعوت کردند.» (شهرخبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۵۶
سلام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۳
۷
نمی دانم چرا حس خوبی نسبت به فرزاد حسنی ندارم فكر می كنم زیادی زبان باز و متظاهر است
hadi
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۲
۳
واقعا خیلی خیلی بی مزه بود
mm
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۳
۳
فرهاد و فرزاد و فرشاد را آوردن تلویزیون كه چی بشه ؟
hana
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۳
۳
فكر كنم یكسال دیگه این عروس جدید هم تازه بفهمه كسی كه آبروی همسرش را در روز اول عید جلو ملت در پخش زنده میبره معلوم نیست در خانه چیكار میكن!!!
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۳
۴
خوب كه چی؟؟؟؟؟چیكار كنیم مثلا؟؟؟؟؟عروس تازه اوردن دوروز دیگه اینم طلاق میدن
h
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۳
۳
خیلی هم عالی بود ممنون
پدرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۴
۵
كدوم حب و بغض آقای نكویی؟؟!!!!دختر مردمو بدبخت كرده(آزاده نامداری)بعد اومده بگه عروس جدیده زبون دلم آدما رو بلده!!!واقعا برات متاسفم آقای فرزاد حسنی.
زهره
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۴
۳
اصلا حب و بغض نیست مردم ما واقعیت گرا هستند از آدمهای فخر فروش بیزارن كسانی كه دو رو هستن و می خوان با زبان چرب زبانی از یك طرف روزه سكوت بگیرن و از طرفی ، طرف مقابلشان را با زیركی تحقیر كنند .
نیكو
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۴
۳
اخه دوستان این چه طرز حرف زدنه؟؟زندگی خصوصی اقای حسنی به خودشون مربوطه در ضمن انقد ادم نباید زود قضاوت كنه شما از زندگی خصوصیش چه میدونید چقد دلتون پر بود ازین بنده خدا...
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۱
۴
واقعا جای تاسف است كه به حاشیه بیشتراز متن توجه میشود چطور به خود اجازه میدهیم قاضی زندگی دیگران شویم
پریجایی
Germany
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۲
۰
من هم دیدم برنامه رو، خیلی جالب بود و اصلا فخر و این چیزا مطرح نبود. فقط من فك كردم چون روز عید هس آخرش آزاده خانم هم میاد و مراسم آشتی كنان برگزار میشه. حیف شد كه طلاق گرفتن.
باور كنید هم به فرزاد حسنی و هم آزاده نامداری چش زدن
ستایش افخمی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۱
۱
یسیار ممنونم ار ریئس صدا وسیما كه بالاخره بعد ازاین همه انتظار جنای آقای حسنی را در تلویزیون ملاقات كردیم.به امید دیدارهای بعدی ایشان در برنامه كوله پشتی
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۳
۱
زنده باد فرزاد حسنی و خانواده با شخصیت ایشان
من یك شب فقط برنامه ایشان را چند سال قبل دیدم
تا اخر عمرم عاشق فهم، شعور و نحوه حرف زدنشم
سیروس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۱
۱
خدا كنه این عروس جدیده رو طلاق ندن
سما
Sweden
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۲
۰
خداكنه ازاده برگرده وبا جاریش با هم بیان
ساقی
France
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۰
۰
بی اخلاقی واقعا بیداد میكنه واقعا امان از تكاثر امان امان امان
بابایی
Japan
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۰
۵
به نظر من این برنامه به اصرار فرزاد حسنی بود كه دل ازاده نامداری رو بسوزونه
آناهید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۲
۰
امیدوارم همیشه كانون گرم خانواده شان برقرار باشه و همیشه سلامت باشن و تندرست ....
بهار م
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۰
۵
1_تابلو بود كه برنامه نمایشیه
2_تابلو بود مجری برنامه دوست فرزاده
3_علی رغم اینكه حفظ كرده بودن چی بگن مادر فرزاد لو داد كه فرزاد اذیت كن بوده و فرشاد عاقل
4_گیریم عروس جدید 7 تا زبون بلده از جمله زبون دل آدمارو /خوب به تو چه فرزاد/فرشاد حالشو میبره
5_احساس میكنم پدر خانواده از قیافه ... و ... فرزاد حالش به هم میخورد
6_هر كاری كنه همچنان معلوم بود كه ... خند های فرزاد تو برنامه نشان ار بیچارگیش میداد
7_ازاده جان تبریك تبریك از شر این بشر ... راحت شدی
8_باور كنید هر چی گفتم همش حقیقت بود
فریدون
United States
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۲
۱
از كجا معلوم در قضیه ی طلاق آزاده ی نامداری مقصر نامداری نباشه؟ چرا ندیده و نشناخته در زندگی دیگران قضاوت و دخالت بی جا می كنید؟ فردا آدمو میذارن تو یه وجب جا. همه ی مردم كه نمی تونن مطابق میل ما باشن.
سارا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۱
۱
ماادمهایادگرفتیم فقط قضاوت كنیم بابافرزادحسنی هم مثل همه ماادمه هم خوبی داره هم بدی چرافقط بدیاشومیبینیم من شخصا ازاین كه شنیدم ازخانم نامداری جداشده ناراحت شدم
بماند
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۱
ما از روی رفتار آدم ها قضاوت می كنیم . فرزاد حسنی یكبار نشد ببینم كه احترام همسرشون رو نگه دارند . اجازه نمی دادن كسی حرف بزنه... دعوت شبكه سه از این شخصیت جای بسی سوال داره ! شبكه سه باید توضیح بده... اینكه دونفر نتونستن با هم كنار بیان اتفاق عجیبی نیست ... كار ویتامین سه عجیبه...
نگین
United States
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۰
خانوم آزاده نامداری در یك مصاحبه جدایی از فرزاد رو عنوان كرد و فرزاد با این كار خواست تا به همه بفهمونه تنها عروس خانواده مرجان خانومه همسر فرشاد و نه آزاده!
هم آزاده عزیزه هم فرزاد
هرجا هستن پیروز باشن
دل افروز تكلو
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۶
۰
هنوز خیلی مونده كه قدر و منزلت مجری و هنرمند خوبی مثل فرزاد حسنی رو ملت بدونن اسطوره است واقعا
نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۱
۱
ای كاش فرزاد حسنی كمی سعی كنه خودش باشه
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۰
خیلی هم برنامه عالی بود.چیه نمیتونیدخوشحال یه نفروببینیدتا دیدید خوشحال وقبراغ با خانوادش میگه میخنده صداتون دراومده .
درضمن دوسیتانی كه اینقدرراحت غیبت میكنید وبدی این بنده خدارومیگید باخودتون فكر كردیداگراین حرفا فقط زاده ی تخیلاتتون باشه چه بلایی سرتون خواهداومد.
چقدربایدجواب پس بدید؟!!!!!!!!!!
پری
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۴
۰
فرزادعزیز بهت ایمان دارم توهمیشه بهترین بودی وهستی وخواهی بود دوست دارم وبرات آرزوی خوشبختی میكنم.
ارزو
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
۰
۰
به نظر من درس خوندن خانم نامداری در رشته روانشناسی بالینی كار دستش داد این فرزاد بیچاره تو برنامه شب عید گفت هرچی تست روانشناسی داره رو من امتحان میكنه من فكر كردم باز داره شوخی میكنه خوب بوده با یه ترم درس خوندن دیونه ش نكرده خدایا جنبه ی ما ادم هارو تو همه چی زیاد كن
دانی
Germany
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
۱
۰
خیلی خوب بود ممنون ازت
كلی دلمون تنگ شده بود
مرجان خانم رو خیلی دوست داشتم.خیلی باشخصیت یودند ایشالا خوشبخت باشن همیشه
فرهاد و فرزاد هم خوشبخت بشن انشالله.
زیبا
Germany
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
۱
۰
فرزادبهترینه
ایشالاكه خوشبخت بشه.
مارال
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
۰
۲
با بی مزه بودنش موافقم شدید
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۰
برای عروس تازه شعر میخوندی !
مرجان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۱
خسته شدیم از بس راجع به این آقای فرزاد حسنی تو رسانه ها شنیدیم.مگه ایشون كیه كه اینقدر گنده اش میكنید؟ اون اخلاقشه.. اون رفتارشه... ! یعنی تو مملكت ایران خبری مهم تر از زندگی خصوصی این مرد نیست؟؟؟
عادل
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۲
برنامه كاملا جالبی بود.میدونین چرا؟شخصیت بعضیا رو خوب نشون داد! عروس جدید رو آوردین نشون دادین بگین زبون قلب آدما رو خوب بلده؟!یعنی خانوم نامداری زبون قلب شمارو بلد نبود؟؟؟؟؟! آقای حسنی بااین كارا فقط ذهنیت مردم رو نسبت به خودش هر روز بدتر و بدتر میكنه... به خانون نامداری ظلم شد من برا خوشبختیش هر روز دعا میكنم.
ن.ن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۱
آزاده مظلوم دوست داشتنی ،:(
ن.ن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۰
در برابر نظر اونیكه نوشته آزاده خانواده گرمی رو از دست داده باید بگم:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تابلویی ها
ن.ن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۱
آزاده طفلك تو اینستاگرام چی گفته مگه؟
لااقل اینطور نیست كه بعد جدایی نیشش باز باشه و بخنده، و براش سنگینه
اما فرزاد چی؟
آیدین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۰
سلام
به نظر من كه برنامه عاااالی و بسیااار زیبایی بود و هم من هم خانواده از این برنامه و صحت های بسیار با محتوای آقا فرزاد لذت بردیم
و در ضمن این یه خانواده موفق یه فرد مشهور بود وآقای حسنی به هر كدوم كه رسیدن از خاصیت های اخلاقی و فرهنگی و... یه بیوگرافی برای آشنایی دادن و من نمی دونم چرا بعضیا به خودشون گرفتن ؟؟؟
و در مورد برخی دوستان ازتون خواهش می كنم صفحه خانم نامداری رو ببنید اولا طرفداراشون فحش بسیااااار بد به خانواد آقای حسنی میدن و خانم نامداری نظرات رو تایید می كنن و توی 99 درصد پستا شون تیكه به آقای حسنیه و بعضی مواقع كامن می زارن كه اونجا دقیقا به آقای حسنی بی حرمتی می كنن مثل پست آخیرشون
با تشكر
مدیر لطفا بدرج و نشان بده بی طرفی
آیدین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
۰
۰
یعنی چی ؟؟؟
الآن اگه خانواده شهاب حسنی یا احسان علیخانی بود همه از دم ذوق مرگ می شدید این برنامه یه برنامه شاااد تو روز عید بود و اگه دقت كنید و برنامه ها رو دیده باشید تا حالا چندین بار از این اتفاقات افتاده و چیز عادیه
و در جواب دوستمون كه گفتن مادر لو داده فرزاد شیطون بوده مگه خودت تو كودكی و نوجوونی شیطون نبودی و اذیت نكردهاین چیز بسیااار عادیه اگه خودت اینجوری نبودی باید بری مشاوره دوست عزیز
ستایش
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
۰
۰
با احترام نسبت به نظر همه دوستان:
1.كسیكه نمیخواد زندگیش حرف دهن مردم بشه خودش وقت و بی وقت حرف زندگی خصوصیشو رو آتن تلویزیون نمیاره.
2.كی گفته زن باید در هر حالتی كوتاه بیاد.كجای كتاب خدا نوشته مظلوم واقع بشین و بذارین بزنن تو سرتون.مظلوم دنیا و آخرتش جهنمه.در صورتی كه چنین آیه ای هست یا تو یه كتاب فقهی اومده اطلاع بدین.خوشحال میشم بدونم.حتی یكی از مراجع شیعه لبنانی گفتن كه اگه مردی ،همسرش رو كتك زد،زن حق مقابله به مثل داره.این فقیه دو ساله فوت شدن و مرجع اعظم شیعیان لبنان بودن.اسمشون خاطرم نیست.
3.اینكه این سه برادر زمین تا آسمون با هم فرق دارن كه مشخص شد.مرد زیر زبانش پنهان است.
4.اینكه عروس خانواده حرف قلب رو خوب متوجه میشه ربطش به برادرشوهر چیه؟یكی اینو برای من مشخص كنه.
5.بدون قضاوت در مورد رابطه این دو فرد در كمال احترام تب تند زود به عرق میشینه.(البته اصولا میگن آدم وقتی از 30 گذشت دیگه عشق آتشین تبدیل به عشق ناشی از شناخت میشه) وقتی مثل بچه 18 ساله رفتار میكنی دیگه واقعا نمی تونی انتظار داشته باشی عشقت به سرانجام برسه.
6.همه انسانها خوبی و بدی دارن(خاكسترین.)این یه حقیقته.یه آدم میتونه برای یكی همسر مناسبی باشه ولی همون آدم برای فرد دیگه ای نمی تونه همسر مناسبی باشه.
7.اینقدر كه از ازدواج این دو فرد شگفت زده شدم از طلاقشون نشدم.از بیرونم به قضیه نگاه كنی مناسب هم نبودن.
تسنیم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
۰
۰
خدایا به ما این قدرت را بده قبل از آنكه در مورد راه رفتن دیگران قضاوت كنیم قدری با كفشهای آنها راه برویم.دوستان عزیز اصلا كار درستی نیست كه به این راحتی در مورد دیگران قضاوت كنیم.من از طرفدارای فرزاد هستم اما با شنیدن خبر جدایی شون اصلا در مورد آزاده قضاوت نا به جا نكردم چون هر كس با توجه به شرایطی كه داره برای زندگیش تصمیم میگیره...بهتر اینه كه كمتر به قضاوت این موضوع بپردازیم هر دوی اونها الان فقط به روحیه نیاز دارن.یا حق
مینو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
۰
۰
فقط ناظر باشیم ،قضاوت ممنوع.توی رابطه هر دو طرف نقش دارن چه به سرانجام برسه چه نرسه!!!!
علی رضا نكویی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
۰
۱
من اولش خیلی از فرزاد حسنی خوشم میومد ولی با این مصاحبه نظرم كلا درباره ایشان عوض شد
ایشان خیلی مغرور و پر توقع هستند
زینب
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
۰
۰
لطفاجای ارسال نظرات رابردارین چون بعضیها بادادن نظراتشان جایی برای آشتی برای اون دونفر نمیزارن
parvin
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
۰
۰
همین آقای فرزاد حسنی بودن ك نوروز 93 با خانوم نامدار ازدواج كردن و بعد یه مدت كوتاه طلاق گرفتن !
حالا از زن داداشش چقدر تعریف كرده!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
۰
۰
این كه زندگی همه ادمها به خودشانمربطه درسته و اینكه فضولی در زندگی دیگران خوب نیست این هم درسته ولی مردم ما خیلی خیرخواهند هیچ كس دلش نمی خواست كه زندگی شما دو عزیز كه این قدربه هم می ایید به هم بخورد واقعا این حرفهای كه در كامنتهای مختلف نوشته می شود حب و بغض شخصی در میان نیست بلكه علاقه مردم ما را به كسانی نشان می دهد كه می شناسند حتی از طریق قاب تلویزیون باشد . من واقعا امیدوارم كه این دو بزرگوار هم دیگر راببخشند و از نو دوباره و قشنگ تر و متعهدانه تر از قبل شروع كنند. . اقای حسنی شما بیشتر از سركار خانم می توانید پاپیش بگذارید و دوباره با با هم بودنتان دل مردم را شاد كنید . شما كه طرفدار كسانی هستید كه زبان قلب ادمها را میداند این بار زبان قلب دختری بفهمیدكه با تكیه بر شما زندگیش را بنا كرده است.
الهه
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
۰
۰
واقعا همیشه دنبال فرعی بودن مسائل هستید زندگی مردم به ماچه ربطی داره
مازیار
Germany
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
۰
۰
چقدر گناه؟ واقعاچطورمیخواهیدجواب این حرفاوتهمت هاروبدید
همه میگن تواین چند روز اگه دل آزاده نامداری شكسته باشه...
ولی من میگم چهارماهه هرچی دوست دارید به فرزاد میگید اگه دل اون شكسته باشه چی؟؟؟
چرافرزادومقصرمیدونید
آیامقصربودنش روباچشم دیدید؟؟؟!!
كدوم ازشما درزندگی خصوصی فرزاد بودیدواقعا كدومتون!!!!!!
آرزو
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
۱
۰
آقای حسنی واقعا اگر من جای خانم نامداری بودم و ذره ای پشیمون و دلتنگ شما میشدم قطغا با این رفتار شما كه هم خودمون هم جماعت میدونن اسمش روكم كنی و شو خانواده خوشبخت بعد از طلاقه ...به تصمیم طلاقم مطمئن میشدم...میخواستین نشون بدین همه چی بعد طلاق آرومه..اما برعكس شد این یعنی آسیب سخت وحشتناكی همتون خوردید و با این موضوع كنار نیومدید و هیچ كدومتون آرامش ندارید..بهتر بود سكوت میكردید طلاق ی امر عادیه ممكنه برای هركسی پیش بیاد...فكر كنم عید امسال همسر جدیدتونو بیارید. افراد ناپخته راحت بازیچه نگاه و نظر مردم میشن...شاید اشتباه كنم اما ظاهر رفتار شما این نوع شخصیت رو نشون میده...یه مقداری بیشتر فكر كنید
....
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
۰
۰
همین قضاوت هاست كه زندگی آدم ها را سخت می كنه
سحر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
۰
۰
چقدر سبك و ضایع
مریم
Germany
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۰
۰
اصلا از اقای حسنی خوشم نمیاد .اصصصصلا.
من
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
۰
۰
عروس جدید خانواده حسنی به مردم چه ربطی داره ؟
منم
United States
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
۰
۰
تا بوده همین بوده!!!
بدبخت ترین عروس عروس اوله متاسفانه. تا جایی كه بتونن از هر نشاطی محرومش میكنن. لباسای خیلی گشاد و خیلی بلند و تیره رنگ باید بپوشه و هیچ خرید جزیی نباید برای خودش انجام بده، نباید بخنده، نباید حرف بزنه و حتی نفسشو هم اگه بتونن میگیرن. (دیدم عروسی رو كه به خاطر فشارهای عصبی آسم گرفته.) و گرنه مادرشوهرش زندگیشو با گفتن یه جمله در مورد عروسه به پسرش به جهنم تبدیل میكنه.
بعدش عروس بعدی كه اومد بهش میگن قبلیه حسوده ... تو خوبی!!!

نیازمندی ها